Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fundacja STS i hokejowa GieKSa grają dla Fundacji „Jesteśmy dla Was”

W niedzielę 28 stycznia, do katowickiego Satelity zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS.

Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po pierwszej strzelonej bramce przez gospodarzy wylądują na tafli lodowiska. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł.

W niedzielny wieczór, wszyscy fani GKS-u Katowice powinni udać się na derbowy mecz z GKS-em Tychy i – oprócz gorącego dopingu – otworzyć swoje serca. Domowe spotkanie katowiczan z rywalami zza miedzy będzie walką nie tylko o trzy punkty, ale momentem, w którym kibice z serca Śląska będą mogli zrobić coś dobrego. Stanie się to za sprawą akcji “Dorzuć misie”, którą organizuje Fundacja STS należąca do sponsora GieKSy – bukmachera STS.
Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie katowickiej Fundacji „Jesteśmy dla Was” oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na lodowisku. Rzucone pluszaki trafią do placówek z regionu, które zaangażowane są w pomoc dzieciom. Jest to pierwsza taka akcja sponsorska, przy współpracy z GKS-em Katowice, który w tym roku obchodzi 60-lecie istnienia.

„Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu” – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS. – „Cel jest szczytny – pomagamy Fundacji „Jesteśmy dla Was”. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Katowic nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Fundacji „Jesteśmy dla Was” – komentuje Rabantek.

„Satelita słynie ze znakomitego dopingu, a nasza mistrzowska drużyna może zawsze liczyć na niezwykłe wsparcie. Tym razem zachęcamy wszystkich naszych kibiców także do zabrania na ten wyjątkowy mecz pluszaków. Razem ze wszystkimi kibicami czekamy już na pierwszego gola naszej GieKSy, by móc posłać wszystkie maskotki na lód i tym samym wspólnie zagrać dla fundacji, która wspiera rozwój i funkcjonowanie społeczne dzieci i dorosłych z różnymi dysfunkcjami oraz pomaga ich rodzinom” – mówi Krzysztof Nowak, prezes GKS-u Katowice.

Idea akcji pochodzi od znanej na całym świecie akcji Teddy Bear Toss. W przypadku meczu GKS-u Katowice, każdy pluszak będzie jednak stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z GKS-em Tychy i przyniesienia maskotek, które po strzelonej przez gospodarzy bramce wylądują na lodzie.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w trakcie upadku na lód się nie ubrudziły).

Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123 017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615 075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›