Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fundacja Legii dołącza do akcji #Morethanfootball

Fundacja Legii już po raz trzeci weźmie udział w międzynarodowej kampanii #Morethanfootball, która pokaże społeczną siłę oddziaływania klubów i organizacji piłkarskich.

W akcji organizowanej przez European Football for Development Network (Legia Warszawa i Fundacja Legii są jej członkiem od 2017 roku), przy wsparciu UEFA Foundation for Children i European Club Association będą uczestniczyć również m.in. FC Barcelona, Juventus FC i Manchester United.

Tegoroczna edycja #Morethanfootball będzie trwać od 19 marca do 9 kwietnia. W tym czasie na profilach Fundacji Legii i Legii Warszawa w mediach społecznościowych pod hashtagiem #MoreThanFootball będą publikowane unikalne treści, podkreślające społeczną rolę klubu jako dobra wspólnego, któremu towarzyszą uniwersalne wartości inspirujące do działania na rzecz innych.

– „Nie mogło nas zabraknąć w kolejnej edycji #Morethanfootball. Już trzeci raz wspólnie z klubami z całej Europy będziemy przypominać o tym, że piłka nożna to fantastyczne zjawisko społeczne, które pozytywnie zmienia świat i dociera tam, gdzie nie sięga żadna inna dziedzina życia. Fundacja Legii ma już na swoim koncie udział i organizację ponad 250 projektów i pomoc ponad 3,5 tys. beneficjentom. O ogromnym kapitale społecznym tkwiącym w naszym klubie przekonujemy się na co dzień, ułatwiając podopiecznym pokonywanie kolejnych barier. Nazwa „Legia” powoduje u nich przypływ ogromnej, pozytywnej energii, którą wspólnie wykorzystujemy w trosce o lepszą przyszłość” – mówi prezes Fundacji Legii, Anna Mioduska.

Charakter kampanii obejmuje również promocję postaw prozdrowotnych, ekologicznych, antyrasistowskich i aktywizujących osoby wykluczone. Przedstawiciele Fundacji Legii wezmą udział w ogólnoeuropejskiej konferencji dotyczącej działalności charytatywnej klubów piłkarskich, której część będzie poświęcona kampanii w Londynie. Piłkarze Mistrza Polski na rozgrzewkę przed meczem 28. kolejki z Jagiellonią Białystok wyjdą w okolicznościowych koszulkach z logo #Morethanfootball.

– „Legioniści to osoby chętne do pomocy i wrażliwe na potrzeby innych. Jako fundacja prowadzimy wszechstronną działalność, która edukuje, uświadamia, pozwala znosić i rozwiązywać problemy, jakie wydawały się nie do rozwiązania. W trakcie najbliższych trzech tygodni przypomnimy nasze najgłośniejsze akcje oraz pokażemy wymierne efekty społecznej i charytatywnej aktywności. Głos zabiorą również zawodnicy Legii, którzy opowiedzą, jak piłka odmieniła ich życie. Niech to będzie najlepsza inspiracja dla osób, które jej poszukują wśród piłkarskich idoli”– dodaje prezes Anna Mioduska.

Fundacja Legii oraz Legia Warszawa od listopada 2017 roku są oficjalnym członkiem organizacji European Football for Development Network, która zrzesza kluby piłkarskie zaangażowane społecznie. W tegorocznej akcji #Morethanfootball uczestniczy 89 organizacji piłkarskich z 30 krajów. Oprócz Mistrza Polski swoje aktywności społeczne będą promować m.in. FC Barcelona, Juventus FC, Manchester United, Chelsea FC, S.S.C. Napoli, Celtic FC, AS Roma, AS Monaco, Benfica SL i Bayer 04 Leverkusen.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›