Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na trybunach ERGO ARENY.

Poszczególne spotkania gdańszczan znajdują się także na wszystkich trzech miejscach podium zestawienia pojedynczych meczów z najwyższymi wynikami frekwencyjnymi.

Trefl Gdańsk w sezonie 2019/2020 rozegrał 13 domowych meczów, ale jeden z nich – spotkanie z Aluronem Virtu CMC Zawiercie 11 marca – odbywał się przy pustych trybunach ze względu na niebezpieczeństwo rozprzestrzeniania się koronawirusa. W pozostałych 12 meczach gdańszczan wspierało w sumie 45 180 fanów – o 7 856 więcej niż w przypadku drugiej Asseco Resovii Rzeszów (łącznie 37 324 kibiców) oraz aż o 18 326 osób więcej niż w zajmującej trzecie miejsce VERVIE Warszawa ORLEN Paliwa (w sumie 26 854 fanów). Ten wynik „gdańskich lwów” i ich kibiców oznacza także najwyższą średnią frekwencję w przeliczeniu na pojedyncze spotkania – przeciętnie 3 765 osób. Średnio 3 393 fanów gromadziły starcia rzeszowian, a 2 238 osób spotkania stołecznej ekipy.

Mecze Trefla Gdańsk dominują także w zestawieniu pojedynczych spotkań o najwyższej frekwencji. Oczywiście najlepszy wynik sezonu 2019/2020 PlusLigi to „Mecz Kaszubski”, który zgromadził na trybunach 9980 osób, w tym 6500 dzieci z Kaszub, ale także drugie i trzecie miejsca ligowego podium należą do gdańszczan. Tuż za wynikiem „Meczu Kaszubskiego” znalazło się inauguracyjne starcie z PGE Skrą Bełchatów, w którym drużynę trenera Winiarskiego wspierało 5500 fanów oraz grudniowy mecz w ERGO ARENIE z Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, który zgromadził na trybunach 4600 osób. W pierwszej dziesiątce są jeszcze pojedynek Trefla z Indykpolem AZS-em Olsztyn – 4100 kibiców i szóste miejsce – oraz spotkanie z VERVĄ Warszawa ORLEN Paliwa – 3 850 fanów i ósma pozycja.

Mecze Trefla Gdańsk to oczywiście wspaniałe przeżycia sportowe, ale też masa atrakcji dla młodszych i starszych kibiców. Stałymi elementami spotkań gdańszczan były zlokalizowane przy parkiecie kącik zabaw Trefla, dmuchaniec Stadionu Energa Gdańsk i mini boisko do siatkówki od Sportpoland.com, a w zależności od meczu pojawiały się dodatkowe atrakcje – m.in. koło fortuny Kina Helios z nagrodami z okazji Dnia Kobiet, tor gokartowy dla najmłodszych, gdy terminy meczów szczególnie sprzyjały rodzinnej rozrywce, czy stoiska z aparatami do mierzenia ciśnienia i ziołowymi specjałami od sieci aptek „Dbam o zdrowie”, gdy mecz rozgrywany był w styczniu w Dniu Dziadka. Atrakcje przy parkiecie wzbogacały też oczywiście różnorodne animacje z wykorzystaniem ekranów kosza centralnego nad boiskiem – w ostatnich meczach dużo radości sprawiał kibicom „drum cum” – w rytm popularnej piosenki Safri Duo publiczność wybijała rytm na wirtualnych bębnach.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›