Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Francepol wspiera zielonogórskich juniorów

Francepol to wieloletni partner zielonogórskiego żużla, z którym w tym roku współpraca przybrała nową formę – firma została sponsorem tytularnym jednej z dwóch drużyn młodzieżowych, startujących w rozgrywkach DMPJ.

– „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy mieć taki wkład w nasz sport. Bardzo nam się podoba taki pomysł na współpracę. Francepol od ponad 25 lat zajmuje się transportem międzynarodowym oraz spedycją, ale wiemy, że żadna firma nie może funkcjonować bez wpływu i współpracy z lokalnym sportem i chcemy się w tej dziedzinie udzielać. Jesteśmy dumni z naszych juniorów, którzy z sukcesami reprezentują nas w rozgrywkach młodzieżowych” – dodaje dyrektor ds. marketingu Francepolu, Weronika Jermanowska.

– „Bardzo doceniamy, że możemy liczyć na partnerów, którzy zdają sobie sprawę, jak ważne dla dalszych sukcesów Stelmetu Falubazu Zielona Góra jest szkolenie młodzieży. To wielka satysfakcja, że możemy współpracować” – mówi prezes ZKŻ SSA Adam Goliński.

– „Zawodnicy bardzo dobrze poradzili sobie podczas pierwszej rundy półfinałowej w Gdańsku, mimo że tamtejszy tor do łatwych nie należy. Na rynku młodzieżowym nas zauważają, pytają, skąd tylu u nas startujących młodzieżowców, otóż stąd, że mamy wsparcie klubu i przedsiębiorców, którzy doceniają, jak ważne jest w sporcie szkolenie młodzieży” – mówi trener Aleksander Janas.

Francepol znalazł się się tylko w nazwie drużyny młodzieżowej, dla zawodników przygotował również specjalne kevlary i obszycia motocykli.

– „Współpraca klubu i takich firm jak Francepol pozwala nam ścigać się na najwyższym poziomie. Na pewno będziemy dawać z siebie wszystko, by awansować do finału i walczyć o medale” – podkreśla Norbert Krakowiak.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›