Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze. Za każdego kibica, który między 19 a 28 października przyjdzie na mecz rozgrywany w ramach Fortuna 1 Ligi bukmacher przekaże złotówkę na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja, zajmującej się spełnianiem marzeń ciężko chorych najmłodszych.

Akcja #FortunaGdyPełnaTrybuna obejmie spotkania Fortuna 1 Ligi odbywające się w dniach 19-28 października. Dojdzie wówczas do pojedynków m.in. Stali Mielec z GKS-em Katowice, Rakowa Częstochowa z Sandecją Nowy Sącz czy ŁKS-u Łódź z Chojniczanką Chojnice. W tym czasie każdy kibic, który zasiądzie na trybunach będzie mógł nie tylko zobaczyć mecz ulubionej drużyny, ale również wspomóc swoją obecnością na stadionie Fundację Dziecięca Fantazja. Całą zebraną podczas akcji kwotę Fortuna przeznaczy na realizacje marzeń podopiecznych Fundacji.

– “Chcemy, żeby jak najwięcej kibiców przychodziło na mecze Fortuna 1 Ligi. Cieszymy się, że nasz sponsor tytularny powołał do życia akcję „Fortuna Gdy Pełna Trybuna”, dzięki której każdy, w prosty sposób może dołożyć swoją cegiełkę do pomocy potrzebującym. Liczę na to, że fani przebiją ubiegłoroczne osiągnięcie piłkarzy w ramach akcji „Fortuna za gole” i uda się zebrać jeszcze więcej pieniędzy. Ta akcja angażuje wszystkich: kluby, wraz ze swymi kibicami, mogą pomóc zrealizować dziecięce marzenia” – mówi Martyna Pajączek, prezes Fortuna 1 Ligi.

W trakcie 19. kolejki sezonu 2017/2018, gdy organizowana była charytatywna akcja „Fortuna za gole” bukmacher każde trafienie na boiskach pierwszej ligi wyceniał na 2000 zł. Padło 19 bramek, a Fortuna postanowiła zaokrąglić kwotę przekazaną Stowarzyszeniu Wiosna do 50000 zł.

– “W poprzednim sezonie rzuciliśmy charytatywne wyzwanie pierwszoligowym zawodnikom. Tym razem chcemy szczególnie zmobilizować kibiców drużyn Fortuna 1 Ligi. Akcja „Fortuna Gdy Pełna Trybuna” ma za zadanie przede wszystkim zjednoczyć środowisko piłkarskie Fortuna 1 Ligi wokół szlachetnej idei, jaką jest pomoc w spełnianiu marzeń najmłodszych. Zbliżające się kolejki obfitują w ciekawie zapowiadające się spotkania, dlatego mamy nadzieję, że fani staną na wysokości zadania i szczelnie wypełnią stadiony swoich klubów” – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

#FortunaGdyPełnaTrybuna to nie jedyne przedsięwzięcie przewidziane na nadchodzące tygodnie przez sponsora tytularnego Fortuna 1 Ligi. Fortuna będzie również obecna w najbliższym czasie z „miasteczkami kibica” na stadionach w Mielcu, Tychach i Częstochowie. Wkrótce bukmacher ujawni kolejne aktywności związane ze współpracą z klubami Fortuna 1 Ligi.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i w Rumunii. Fortuna od lat wspiera polski sport, sponsorując m.in. Legię Warszawa oraz rozgrywki piłkarskiej I ligi.

Fundacja Dziecięca Fantazja jest Organizacją Pożytku Publicznego, non-profit, której jedynym celem jest wnoszenie radości w życie dzieci nieuleczalnie chorych, niepełnosprawnych i zmagających się z chorobami zagrażającymi życiu poprzez spełnianie ich najskrytszych marzeń i fantazji. Podopiecznymi fundacji są maluchy walczące z nowotworami, wadami wrodzonymi, schorzeniami genetycznymi i przewlekłymi. Od 2003 z pomocą firm i instytucji fundacji Fundacji udało się spełnić ponad 6000 wyjątkowych marzeń. W chwili obecnej na swój magiczny moment oczekuje ponad 1000 dzieci.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh