Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna zakłady bukmacherskie oraz OSHEE sponsorami Nice 1 Ligi

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o nawiązaniu współpracy z kolejnymi firmami, które zdecydowały się na wsparcie rozgrywek Nice 1 Ligi.

Na mocy podpisanych umów od początku rundy wiosennej rozgrywek sezonu 2016/2017 oraz w sezonie 2017/2018 tytuł Oficjalnego Sponsora uzyskała Fortuna zakłady bukmacherskie, a partnerem rozgrywek został producent napojów marki OSHEE.

– „Bardzo cieszymy się, że zaledwie kilka dni po pozyskaniu tytularnego sponsora rozgrywek, możemy dziś wspólnie z PLP ogłosić nawiązanie współpracy z kolejnymi sponsorami Nice 1 Ligi – firmą Fortuna oraz OSHEE. Zainteresowanie partnerów biznesowych sponsorowaniem naszej krajowej piłki bardzo cieszy PZPN. Na taką pozycję dyscypliny na rynku pracowaliśmy wszyscy ciężko od kilku lat, dlatego też mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się zrealizować kolejny projekt i Nice 1 Liga stała się produktem atrakcyjnym dla sponsorów. Dodatkowe środki finansowe stanowią szansę na dalszy rozwój klubów pierwszoligowych i z całą pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności rozgrywek. Jestem przekonany, że sponsoring Nice 1 Ligi przyniesie zarówno firmie Fortuna, jak i OSHEE wymierne korzyści i pozwoli na realizację zakładanych celów biznesowych” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– „Ważnym aspektem strategii Fortuny zakładów bukmacherskich jest wspieranie polskiego sportu, ponieważ nasi klienci są przede wszystkim kibicami. Zaangażowanie w pierwszą ligę piłkarską traktujemy nie tylko jako szansę dla naszej firmy, ale też spełnienie oczekiwań naszych graczy. Jesteśmy najdłużej działającym legalnie bukmacherem w Polsce i czujemy, że nasze wsparcie doprowadzi do profesjonalizacji Nice 1 Ligi. Razem możemy spotęgować emocje towarzyszące meczom piłkarskim w całym kraju. Dzięki współpracy z GKS-em Katowice i Podbeskidziem Bielsko-Biała dostrzegliśmy potencjał, jaki drzemie na tym szczeblu rozgrywek. Teraz poprzez pełne zaangażowanie w Nice 1 Ligę będziemy bliżej wszystkich kibiców, którzy codziennie odwiedzają naszą największą w Polsce sieć punktów zawierania zakładów” – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Fortuny zakładów bukmacherskich.

– „Tak jak Nice 1 Liga, OSHEE również w swoich działaniach stale idzie naprzód. Rozszerzamy naszą ofertę o produkty, które uważamy za ciekawe, podobnie odnosimy się do partnerstwa z Nice 1 Ligą. Doceniamy dotychczasową współpracę z PZPN i widzimy ogromny potencjał na jego kontynuację. Od teraz 18 drużyn, które dążą do coraz lepszych wyników zyskało nowego partnera” – dodaje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE.

– „Bardzo się cieszę, że kolejne firmy dostrzegają potencjał Nice 1 Ligi. To dla nas bardzo ważny moment. Dzięki wsparciu nowych sponsorów i partnerów liga będzie się dynamiczniej rozwijać i będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla kibiców” – mówi Martyna Pajączek, Prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

W ramach umowy Fortuna zakłady bukmacherskie będą miały prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych i reklamowych. Logo firmy pojawi się również na nośnikach reklamowych podczas meczów Nice 1 Ligi. Natomiast marka OSHEE będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych. Dodatkowo sztaby medyczne klubów pierwszoligowych zostaną wyposażone w bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych, które będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów OSHEE będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poświęconych rozgrywkom.

Źródło: PZPN

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›