Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna z kampanią na Euro

Na mistrzostwach możesz grać po swojemu” – pod takim hasłem ruszyła kampania marketingowa dla nowych i obecnych klientów Fortuny. Bukmacher przygotował m.in. spot wideo, najprostszą ofertę powitalną oraz konkurs z pulą przekraczającą 1 000 000 EURO.

Kampania wideo Fortuny wystartowała 1 czerwca i potrwa przez cały turniej Euro 2020. Emisja piętnastosekundowego spotu zaplanowana jest podczas internetowych transmisji z meczów i materiałów dotyczących mistrzostw w kanałach TVP oraz w sekcjach sportowych największych portali internetowych i przez reklamy RTB.

„W czasie, gdy większość reklam bazuje na dobrze znanych kliszach związanych z przeżywaniem Mistrzostw Europy w kibicowskich strojach, w pubach lub na kanapie przed telewizorem, zdecydowaliśmy się podejść do tematu nieco inaczej. Wielki turniej jakim jest Euro może być dobrym pretekstem do obudzenia w sobie piłkarskiej pasji. Nie chcemy jednak nikomu narzucać, jak bardzo powinien angażować się w śledzenie zmagań najlepszych reprezentacji na starym kontynencie. W Fortunie każdy może grać po swojemu, niezależnie, czy Euro to główny punkt jego kalendarza na najbliższe tygodnie, czy o turnieju dowie się dopiero w dniu pierwszego meczu Polaków” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spot produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Głównym punktem kampanii Fortuny na Mistrzostw Europy są akcje promocyjne skierowane do nowych i obecnych graczy. W trakcie Euro bukmacher proponuje nowym graczom zakład Bez ryzyka do 600 zł. Nie ma znaczenia, na jakie rozgrywki sportowe i za jaką kwotę zostanie postawiony pierwszy kupon. W przypadku przegranej Fortuna zwróci pełny wkład aż do 600 zł.

Nowością w ofercie Fortuny jest EuroZnawca. Popularna zabawa w układanie turniejowej drabinki została przez Fortunę zaadaptowana w formę darmowego konkursu, w którym zwycięzca może zgarnąć aż 1 000 000 euro. Aby dołączyć do szczęśliwców, którzy podzielą miedzy sobą główną nagrodę należy po zalogowaniu się w serwisie Fortuny wytypować na stronie https://www.efortuna.pl/cms/euroznawca końcową kolejność drużyn we wszystkich grupach, a następnie zestawić pary 1/8 finału, ćwierćfinału, półfinału. W meczu o złoto oprócz poprawnie dobranych finalistów wymagane jest również podanie wyniku spotkania w regulaminowym czasie gry.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›