Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna w 2019 znacząco rozwinie sieć stacjonarną

Zakłady bukmacherskie Fortuna, nie rezygnują z otwierania punktów stacjonarnych, w 2019 roku ma powstać 80 nowych placówek

Podczas wczorajszego dnia doszło do spotkania dziennikarzy z Prezesem Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W trakcie spotkania Konrad Komarczuk zdradził kilka szczegółów na temat dalszych działań i branży.

Jedną z ważniejszych informacji były plany Fortuny odnośnie rozwoju punktów stacjonarnych, w przyszłym roku ma powstać 80 nowych miejsc, w których kibice będą mogli obstawiać. Prezes zwrócił również uwagę, że zakaz handlu w niedzielę wpłynął negatywnie na sprzedaż w punktach znajdujących się w galeriach handlowych. – „W efekcie systematycznie przenosimy je z punktów handlowych zamykanych w niedziele, ponieważ sam zakaz handlu w ten dzień nas nie obowiązuje” – wskazał prezes.

Podczas spotkania można było się również dowiedzieć o zmianach i wzrostach firmy. W okresie między mundialem 2018, a euro 2016. W Polsce w okresie tych dwóch wydarzeń sportowych Fortuna odnotowała m.in. wzrost lfl o 100% w punktach stacjonarnych, a także 123% wzrost liczby aktywnych graczy.

Fortuna  zadowolona jest również ze swoich działań sponsoringowych. – „Skoki to dopełnienie naszej oferty produktowej i sponsoringowej. Ciężko zignorować fakt, że Turniej 4 Skoczni jest najbardziej oglądanym wydarzeniem zimy. Zmieniliśmy nasz produkt na skoki i zanotowaliśmy 74% wzrostu sprzedaży I-XI 2018. W 2019 roku planujemy aktywne akcje okołosponsoringowe i działania zwiększające wolumen naszego biznesu. Bardzo perspektywiczna jest nasza aktywność w e-sport. Wspieramy grupę AGO i planujemy rozwój w tym segmencie, ponieważ jego znaczenie będzie znacząco rosło w przyszłości. Liczymy ponadto na ogłoszenie nowego sponsoringu na przełomie roku” – podsumował prezes Konrad Komarczuk.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›