Fortuna w 2019 znacząco rozwinie sieć stacjonarną
Zakłady bukmacherskie Fortuna, nie rezygnują z otwierania punktów stacjonarnych, w 2019 roku ma powstać 80 nowych placówek
Podczas wczorajszego dnia doszło do spotkania dziennikarzy z Prezesem Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W trakcie spotkania Konrad Komarczuk zdradził kilka szczegółów na temat dalszych działań i branży.
Jedną z ważniejszych informacji były plany Fortuny odnośnie rozwoju punktów stacjonarnych, w przyszłym roku ma powstać 80 nowych miejsc, w których kibice będą mogli obstawiać. Prezes zwrócił również uwagę, że zakaz handlu w niedzielę wpłynął negatywnie na sprzedaż w punktach znajdujących się w galeriach handlowych. – „W efekcie systematycznie przenosimy je z punktów handlowych zamykanych w niedziele, ponieważ sam zakaz handlu w ten dzień nas nie obowiązuje” – wskazał prezes.
Podczas spotkania można było się również dowiedzieć o zmianach i wzrostach firmy. W okresie między mundialem 2018, a euro 2016. W Polsce w okresie tych dwóch wydarzeń sportowych Fortuna odnotowała m.in. wzrost lfl o 100% w punktach stacjonarnych, a także 123% wzrost liczby aktywnych graczy.
Fortuna zadowolona jest również ze swoich działań sponsoringowych. – „Skoki to dopełnienie naszej oferty produktowej i sponsoringowej. Ciężko zignorować fakt, że Turniej 4 Skoczni jest najbardziej oglądanym wydarzeniem zimy. Zmieniliśmy nasz produkt na skoki i zanotowaliśmy 74% wzrostu sprzedaży I-XI 2018. W 2019 roku planujemy aktywne akcje okołosponsoringowe i działania zwiększające wolumen naszego biznesu. Bardzo perspektywiczna jest nasza aktywność w e-sport. Wspieramy grupę AGO i planujemy rozwój w tym segmencie, ponieważ jego znaczenie będzie znacząco rosło w przyszłości. Liczymy ponadto na ogłoszenie nowego sponsoringu na przełomie roku” – podsumował prezes Konrad Komarczuk.