Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Fortuna – tak dla sportu”, w nowej kampanii bukmachera

Wystartowała nowa kampania reklamowa Fortuny. Bukmacher przygotował serię spotów video do telewizji i internetu, które pokazują, że sport i emocje przez niego wywoływane stały się już nieodłącznym elementem naszego życia.

„Ubiegłoroczną kampanią udało nam się wyznaczyć pewien trend w komunikacji branży, dlatego teraz zdecydowaliśmy się rozwinąć koncept zbudowany wokół ukazywania różnego rodzaju sportowych emocji. Wciąż chcemy przy tym podkreślać, że zakłady bukmacherskie to nie tylko zajęcie dla prawdziwych pasjonatów i ekspertów, ale też forma rozrywki, która gdzieś przy okazji może towarzyszyć przeżywaniu większych i mniejszych wydarzeń sportowych. Ilu kibiców, tyle sposobów wyrażania siebie poprzez sport. Podobnie jest w przypadku zakładów bukmacherskich. Znawcy wchodzą głęboko w statystyki, inni liczą się ze zdaniem znajomego, który śledzi daną ligę, a większość gra po prostu dla sportu, dla chwili dodatkowych emocji” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

W nadchodzących tygodniach w stacjach telewizyjnych i internecie będzie wyświetlana pierwsza odsłona najnowszej kampanii Fortuny. Emisja trzydziestosekundowego spotu i piętnastosekundowych skrótów zaplanowana jest w kanałach sportowych i rozrywkowych, sekcjach sportowych największych portali internetowych oraz przez social media i reklamy RTB.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć jest Michał Englert.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›