Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna za strzelone gole

W obecny weekend zawodnicy klubów Nice 1 Ligi wyjdą na boiska, by po raz ostatni w tym roku powalczyć o ważne punkty przed początkiem zimowej przerwy w rozgrywkach. Aby jednak sięgać po wygrane, niezbędne są gole. Te będą w ten weekend wyjątkowo cenne, ponieważ oficjalny sponsor rozgrywek – firma Fortuna Zakłady Bukmacherskie – za każdą bramkę, która padnie na 9 stadionach Nice 1 Ligi, zapłaci klubom po 2 000 zł. Ogólna kwota zostanie podzielona po równo na wszystkie kluby i będzie przekazana na cele dobroczynne.

Gole zdobyte w najbliższej kolejce Nice 1 Ligi będą miały wyjątkową wartość. Za każdym razem, gdy piłka przekroczy linię bramkową, Fortuna dołoży 2000 zł do łącznej puli, która zostanie następnie podzielona równo między wszystkie 18 pierwszoligowych klubów. Każdy z nich, przy wsparciu przedstawicieli sponsora, wybierze cele charytatywne, na które przeznaczy otrzymane fundusze. Do finalnych odbiorców trafią one jeszcze przed zakończeniem 2017 roku.

Akcja jest częścią kampanii Fortuny pt. „Więcej z gry”. To też kolejne przedsięwzięcie bukmachera w ramach współpracy z Nice 1 Ligą, której jest sponsorem od marca br. Fortuna m.in. jest obecna podczas cieszącego się sporą popularnością „miasteczka kibica”, organizowanego przy okazji rozgrywek ligowych przez PZPN. W strefie kibice mogą zmierzyć się w konkurencjach sprawnościowych, czy też wprawić w piłkarski nastrój przed meczem dzięki grze FIFA18.

– „W tym sezonie rozgrywki Nice 1 Ligi są wyjątkowo wyrównane, co czyni rywalizację ciekawszą i bardziej emocjonującą dla kibiców. Jako oficjalny sponsor rozgrywek chcemy nie tylko spotęgować sportowe emocje, ale też dołożyć do nich w sposób dosłowny. Dlatego na zakończenie tegorocznych zmagań zapłacimy za każdą bramkę, która padnie w najbliższej kolejce ligowej, a kwotę przekażemy klubom do rozdysponowania na cele charytatywne. Pamiętajmy, że sport ma zbliżać i przynosić radość, co jako wartość przyświeca nam w bieżącym działaniu i jest fundamentem tej akcji” – mówi Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

To kolejne przedsięwzięcie Fortuny w ramach współpracy z Nice 1 Ligą. Kilka tygodni wcześniej bukmacher zainaugurował kampanię outdoorową w miastach klubów z tego poziomu rozgrywek. Wykorzystując reklamę wielkoformatową, jako oficjalny sponsor, firma popularyzuje w ten sposób rozgrywki pierwszoligowe w danym mieście. Format ten pojawił się m.in. w Katowicach, Sosnowcu, Częstochowie, Mielcu, Legnicy, Siedlcach czy Suwałkach.

Po najbliższej kolejce w rozgrywkach Nice 1 Ligi nastąpi przerwa, która potrwa aż do początku marca. Jest to zatem ostatnia okazja, aby wybrać się na stadion i wesprzeć swoją drużynę w walce o kolejne gole i punkty do ligowej tabeli. Tym bardziej, kiedy korzyść z tych bramek jest podwójna.

Efekty akcji można będzie śledzić na kanałach klubowych oraz pod hasztagiem #WiecejZGry.

Źródło: Fortuna

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›