Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna sponsorem tytularnym 1 Ligi

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. została sponsorem tytularnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Na mocy podpisanej umowy, przez trzy lata obowiązywania kontraktu, rozgrywki będą nosiły nazwę Fortuna 1 Liga.

– „Ostatnie lata rywalizacji w pierwszej lidze pokazały, że są to rozgrywki absolutnie wyjątkowe. Rzadko zdarza się, żeby aż tyle drużyn do końca było zaangażowanych w walkę o awans. Pierwsza liga jest niezwykle wyrównana i emocjonująca, co sprawia, że coraz większa liczba kibiców obserwuje jej losy. Wejście w rolę sponsora tytularnego jest naturalną konsekwencją naszego sponsorskiego zaangażowania w te rozgrywki, które zapoczątkowaliśmy w marcu ubiegłego roku. Mamy nadzieję, że najbliższe trzy lata zarówno dla Fortuna 1 Ligi, jak i klubów w niej występujących, będą czasem rozwoju i jeszcze większej profesjonalizacji” – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

– „Współpraca pomiędzy 1 Ligą, a firmą Fortuna została zapoczątkowana w zeszłym sezonie, kiedy to Fortuna zdecydowała się wspierać rozgrywki na poziomie sponsora oficjalnego. Po roku od podpisania pierwszej umowy, strony podjęły decyzje o rozszerzeniu współpracy i Fortuna Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zostają sponsorem tytularnym rozgrywek. Niewątpliwie świadczy to o tym, że wspólny wysiłek klubów, zarządu PLP oraz PZPN sprawia, że 1 Liga jest postrzegana jako atrakcyjny produkt dla potencjalnych sponsorów” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Począwszy od pierwszej kolejki zbliżającego się sezonu rozgrywki zyskają nową identyfikację wizualną. Logotyp rozgrywek Fortuna 1 Liga pojawi się m.in. na rękawkach strojów meczowych drużyn i bandach reklamowych. Będzie on również prezentowany podczas transmisji meczów ligowych na antenie Polsatu Sport. Ponadto, na froncie koszulek drużyn występujących w lidze znajdzie się logo Fortuny.

Tym samym zakończyła się trwająca trzy rundy współpraca z firmą Nice, która dotąd była sponsorem tytularnym rozgrywek.

– „Dziękujemy zarządowi PZPN oraz 1 Ligi, a także pracownikom wszystkich klubów i telewizji Polsat za wspólną pracę nad rozwojem rozgrywek. To było dla nas niezapomniane 18 miesięcy sportowych emocji. Półtora roku temu podjęliśmy ryzyko, które w pełni opłaciło się. Zostaliśmy pierwszym w historii pełnoprawnym sponsorem tytularnym zaplecza ekstraklasy, ale teraz przyszedł czas na zrobienie miejsca dla nowego, większego podmiotu.” – powiedział Adam Krużyński, członek zarządu Nice Polska Sp. z o.o.

– „Serdecznie dziękujemy za bardzo dobrą współpracę firmie Nice, a szczególne ukłony należą się za ogromną wiarę we wspólny projekt i odwagę podjęcia ryzyka. Z firmą Fortuna trochę się już znamy, więc cieszy nas to, że wybrała kontynuowanie współpracy i to w bliższej formule. Postaramy się nie zawieść, nadal być nieprzewidywalni i dostarczać emocji kibicom od pierwszej do ostatniej kolejki. Liczymy na to, że umowa ta pomoże Klubom 1 Ligi w zaktywizowaniu kolejnych rzesz kibiców i że za trzy lata będzie widać dalszy ich rozwój. Raz jeszcze dziękuję wszystkim osobom które pomogły w stworzeniu Fortuny 1 Ligi, zarówno ze strony organizatora rozgrywek czyli PZPN, przez reprezentantów firmy Fortuna, aż po uczestników czyli wszystkie kluby” – mówi Martyna Pajączek, prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Fortuna już w poprzednim sezonie była jednym ze sponsorów 1 Ligi. Firma wspierała też niektóre kluby występujące w tych rozgrywkach. W finałowej dziesiątce sezonu 2017/2018 znalazło się aż siedem drużyn sponsorowanych przez bukmachera.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›