fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna sponsorem tytularnym 1 Ligi

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. została sponsorem tytularnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Na mocy podpisanej umowy, przez trzy lata obowiązywania kontraktu, rozgrywki będą nosiły nazwę Fortuna 1 Liga.

– “Ostatnie lata rywalizacji w pierwszej lidze pokazały, że są to rozgrywki absolutnie wyjątkowe. Rzadko zdarza się, żeby aż tyle drużyn do końca było zaangażowanych w walkę o awans. Pierwsza liga jest niezwykle wyrównana i emocjonująca, co sprawia, że coraz większa liczba kibiców obserwuje jej losy. Wejście w rolę sponsora tytularnego jest naturalną konsekwencją naszego sponsorskiego zaangażowania w te rozgrywki, które zapoczątkowaliśmy w marcu ubiegłego roku. Mamy nadzieję, że najbliższe trzy lata zarówno dla Fortuna 1 Ligi, jak i klubów w niej występujących, będą czasem rozwoju i jeszcze większej profesjonalizacji” – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

– “Współpraca pomiędzy 1 Ligą, a firmą Fortuna została zapoczątkowana w zeszłym sezonie, kiedy to Fortuna zdecydowała się wspierać rozgrywki na poziomie sponsora oficjalnego. Po roku od podpisania pierwszej umowy, strony podjęły decyzje o rozszerzeniu współpracy i Fortuna Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zostają sponsorem tytularnym rozgrywek. Niewątpliwie świadczy to o tym, że wspólny wysiłek klubów, zarządu PLP oraz PZPN sprawia, że 1 Liga jest postrzegana jako atrakcyjny produkt dla potencjalnych sponsorów” – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Począwszy od pierwszej kolejki zbliżającego się sezonu rozgrywki zyskają nową identyfikację wizualną. Logotyp rozgrywek Fortuna 1 Liga pojawi się m.in. na rękawkach strojów meczowych drużyn i bandach reklamowych. Będzie on również prezentowany podczas transmisji meczów ligowych na antenie Polsatu Sport. Ponadto, na froncie koszulek drużyn występujących w lidze znajdzie się logo Fortuny.

Tym samym zakończyła się trwająca trzy rundy współpraca z firmą Nice, która dotąd była sponsorem tytularnym rozgrywek.

– “Dziękujemy zarządowi PZPN oraz 1 Ligi, a także pracownikom wszystkich klubów i telewizji Polsat za wspólną pracę nad rozwojem rozgrywek. To było dla nas niezapomniane 18 miesięcy sportowych emocji. Półtora roku temu podjęliśmy ryzyko, które w pełni opłaciło się. Zostaliśmy pierwszym w historii pełnoprawnym sponsorem tytularnym zaplecza ekstraklasy, ale teraz przyszedł czas na zrobienie miejsca dla nowego, większego podmiotu.” – powiedział Adam Krużyński, członek zarządu Nice Polska Sp. z o.o.

– “Serdecznie dziękujemy za bardzo dobrą współpracę firmie Nice, a szczególne ukłony należą się za ogromną wiarę we wspólny projekt i odwagę podjęcia ryzyka. Z firmą Fortuna trochę się już znamy, więc cieszy nas to, że wybrała kontynuowanie współpracy i to w bliższej formule. Postaramy się nie zawieść, nadal być nieprzewidywalni i dostarczać emocji kibicom od pierwszej do ostatniej kolejki. Liczymy na to, że umowa ta pomoże Klubom 1 Ligi w zaktywizowaniu kolejnych rzesz kibiców i że za trzy lata będzie widać dalszy ich rozwój. Raz jeszcze dziękuję wszystkim osobom które pomogły w stworzeniu Fortuny 1 Ligi, zarówno ze strony organizatora rozgrywek czyli PZPN, przez reprezentantów firmy Fortuna, aż po uczestników czyli wszystkie kluby” – mówi Martyna Pajączek, prezes Zarządu Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Fortuna już w poprzednim sezonie była jednym ze sponsorów 1 Ligi. Firma wspierała też niektóre kluby występujące w tych rozgrywkach. W finałowej dziesiątce sezonu 2017/2018 znalazło się aż siedem drużyn sponsorowanych przez bukmachera.

Najnowsze

Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›

“Witaj w klubie” w CANAL+ SPORT

We wrześniu na antenie CANAL+ SPORT pojawi się nowy program poświęcony LOTTO Ekstraklasie „Witaj w klubie” - "To serial ...

Całość ›

Już 27 września po raz pierwszy Partnerskie Kluby Biznesu spotkają się w Poznaniu

W Poznaniu został powołany do życia projekt, który cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kolejny sukces naszego portalu, tym razem wspieraliśmy Hotel Moran oraz Inchcape Polska w nawiązaniu współpracy.
#sponsoringsport #hotelmoran #inchcapepolska https://t.co/tkkVuFYXTH

"Witaj w klubie" w CANAL+ SPORT.
#sponsoringsport #pilkanozna #canal+ https://t.co/OJ1p2rTGUz