Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie. Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w skokach narciarskich, w tym tygodniu został ponadto sponsorem FIS Pucharu Świata, który odbywa się w Zakopanem.

Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie – „Silna obecność Fortuny w świecie skoków narciarskich trwa dopiero kilka miesięcy, a już teraz wiemy, że decyzja o podpisaniu umowy z Polskim Związkiem Narciarskim była strzałem w dziesiątkę. Od początku sezonu obserwujemy duży wzrost zainteresowania naszych klientów zakładami na skoki narciarskie, szczególnie podczas Turnieju Czterech Skoczni. Przerosło to nasze największe oczekiwania. Nieustannie rozszerzamy też naszą ofertę i przygotowujemy regularnie specjalne promocje dla graczy typujących najpopularniejszy sport zimowy w Polsce. Chcemy zwiększać nasze zaangażowanie we wsparcie tej dyscypliny sportu. Stąd, oprócz trwającej od listopada kampanii telewizyjnej, zdecydowaliśmy się sponsorować zbliżające się konkursy Pucharu Świata w Zakopanem.”

Logo Fortuny podczas Pucharu Świata w Zakopanem znajdzie się na belce startowej, na bandach LED oraz na dojeździe, gdzie zawodnicy wyhamowują po lądowaniu. W sobotę i niedzielę oprócz tradycyjnej promocji Happy Hours, Fortuna będzie również nagradzać bonusem graczy typujących skoki na żywo.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›