Fortuna nowym partnerem KSW
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, lider wśród bukmacherów w Polsce oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy.
Podpisany dziś 2-letni kontrakt obejmuje wszystkie gale KSW zaplanowane na 2020 i 2021 rok.
Już od najbliższej gali logo Fortuny będzie widoczne przy wydarzeniach organizowanych przez Federację KSW. Bukmacher przygotował dla miłośników MMA liczne promocje, konkursy oraz zakłady specjalne, które będzie można znaleźć w oficjalnych kanałach Fortuny i federacji.
– „Nieustanne rozszerzanie partnerstw biznesowych jest dla nas kluczowe w rozwoju nie tylko samej Federacji, ale i całej dyscypliny sportowej. Bardzo się cieszę, że do grona partnerów dołączyła Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, która będzie nam towarzyszyć nie tylko na rynku Polskim, ale również przy naszych międzynarodowych wydarzeniach. Fakt, że zorganizowaliśmy drugą największą na świecie galę MMA pod względem frekwencji, a nasze wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów nie oznacza, że powinniśmy zwalniać tempo pod kątem biznesowym. Wręcz przeciwnie – stawiamy na dalszą ekspansję. Bardzo cieszę się z podjętej współpracy oraz mam nadzieję, że przyniesie ona obu stronom wiele korzyści.” – mówi Martin Lewandowski, współzałożyciel i dyrektor generalny Federacji KSW.
– „Podpisanie kontraktu z Federacją KSW było dla nas naturalną decyzją. Od dłuższego czasu obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakładami na MMA, które mamy w ofercie. KSW to uznana i niezwykle szeroko rozpoznawalna marka w świecie sportów walki, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy Fortuna umocni się na pozycji bukmachera pierwszego wyboru dla wszystkich pasjonatów MMA i dotrze do jeszcze liczniejszej grupy osób śledzących każde wydarzenie organizowane przez Federację KSW. Już teraz proponujemy największą liczbę zakładów prematch i live w Polsce na wszystkie najważniejsze gale na świecie, a mogę zapewnić, że począwszy od KSW 53 nasza aktywność produktowa i marketingowa będzie jeszcze bardziej intensywna.” – mówi Konrad Komarczuk prezes Fortuna Zakłady Bukmacherskie.