Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Fortuna głównym sponsorem Legii do 2022 roku

Fortuna Zakłady Bukmacherskie podpisała z Legią Warszawa nową, trzyletnią umowę i co najmniej do końca sezonu w 2022 roku będzie głównym sponsorem Mistrza Polski.

Wartość nowego kontraktu jest o ponad 20 proc. wyższy od obecnie obowiązującego, a dodatkowo zakłada bliższą, partnerską współpracę w zakresie działalności marketingowej.

Fortuna jest sponsorem głównym Legii Warszawa od 2014 roku i choć jej obecna umowa wygasa z końcem sezonu 2018/2019, to już teraz podjęta została decyzja o kontynuowaniu i rozwinięciu dotychczasowej współpracy. Wartość nowej umowy będzie wyższa o ponad 20 proc. (w skali roku) od obecnie obowiązującej i zakłada min. stworzenie wspólnego budżetu marketingowego.

– „Legia to bez wątpienia najbardziej popularna drużyna piłkarska w Polsce, posiadająca kibiców w całym kraju, dlatego naturalnym krokiem jest dla nas chęć dotarcia do nich poprzez silny sponsoringowy związek z warszawskim klubem. Nasza strategia marketingowa zakłada wspieranie Polskiego futbolu, z czego wynika kluczowe miejsce Legii oraz Fortuna 1 Ligi wśród organizacji sportowych, które sponsorujemy. Ostatnie lata współpracy między Fortuną a Legią, zwieńczone były wieloma wspólnymi sukcesami klubu ze stolicy. Mam nadzieję, że ta dobra passa będzie trwała, a nowa umowa wesprze mistrzów Polski w dalszym rozwoju sportowym i organizacyjnym” – powiedział Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie Konrad Komarczuk.

Okres współpracy Legii z Fortuną przypada na najlepsze sportowo lata w historii Klubu, co przekłada się na osiągane efekty medialne. Jak wynika z raportu efektywności sponsoringu przygotowanego przez firmę Sponsoring Insight, w 2018 roku Legia Warszawa wygenerowała dla Fortuny 71 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego. W tym samym czasie wartość ta dla wszystkich sponsorów Legii wyniosła 180 mln zł, a logotypy partnerów Legii były eksponowane łącznie w 48 tys. przekazów medialnych, w tym w 19 tys. audycji telewizyjnych, w blisko 3 tys. artykułów prasowych i w 26 tys. publikacji internetowych.

– „Nowa umowa Legii z Fortuną jest bez wątpienia największą umową, jaką kiedykolwiek podpisano w polskiej piłce klubowej i pokazuje pozycję naszych marek na polskim rynku. Nasze wieloletnie partnerstwo dowodzi skuteczności biznesowej tej formy sponsoringu. W ciągu 5 lat dotychczasowej współpracy Legia wypracowała dla głównego sponsora ponad 400 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego. W samym 2018 roku wartość ta wyniosła ponad 71 mln zł, a od przyszłego sezonu będzie jeszcze znacząco większa, bo mecze Legii wracają do telewizji publicznej, gdzie czeka na nie kilkumilionowa publiczność. Nowa umowa oznacza także wiarę we wspólne sukcesy, ale przede wszystkim jest też dowodem wzajemnego zaufania, za które bardzo zarządowi Fortuny dziękuję” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.

Nowa umowa wchodzi w życie od początku sezonu 2019/2020 i będzie obowiązywać przez trzy lata, do końca sezonu 2021/2022.

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

Legia Warszawa to największy polski klub piłkarski, aktualny i 14-krotny mistrz Polski oraz 19-krotny zdobywca Pucharu Polski i lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy. Jako jedyny polski klub Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA – w sezonach 1995/1996 i 2016/17. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów UEFA 1995/1996.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›