fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Formuła 1 zmieniła właściciela

Znany na całym świecie cykl wyścigów samochodowych Formuły 1 zmieniły właściciela, nowym zarządcą został Liberty Media.

Liberty Media to amerykańska korporacja, właśnie odkupiła ona prawa od funduszu inwestycyjnego CVC Capital Partners i jego historycznego szefa Bernie Ecclestone’a. Transakcja opiewać będzie na sumę 4,4 miliarda dolarów! Początkowo będzie to zakup 18,7% akcji, wszystkie zostaną odkupione do końca 2017 roku. Prezesem Formuły 1 zostanie Chasey Carey, dotychczasowy wiceprezes przedsiębiorstwa branży medialnej i telewizyjnej 21st Century Fox. Nadal jednak funkcję dyrektora generalnego zajmować będzie 85-letni Ecclestone, jednak jego zaangażowanie będzie słabnąć. Związany był on z Formułą 1 od lat 70, kiedy to kupił prawa marketingowe i telewizyjne.

Obecnie każdy wyścig F1 ogląda na świecie średnio 400 mln telewidzów. Amerykańska korporacja Liberty Media jest również właścicielem drużyny baseballowej Atlanta Braves, posiada udziały w Formule E.

Źródło PAP

Najnowsze

Poradnik

JAK ZNALEŹĆ SPONSORA? – poradnik

Tytułowe pytanie „jak znaleźć sponsora” zadaje sobie każdy przedstawiciel sportu, niezależnie czy jest to prezes klubu, ...

Całość ›

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22

Do Akcja #ReymonTTa22 włączył się sponsor Wisły Kraków, który pozwolił na większe wsparcie klubu z dokonywanych transakcji Akcja ...

Całość ›

Cracovia partnerem programu Karty Krakowskiej

Cracovia dołączyła do programu Karty Krakowskiej, oferując jej posiadacza zniżki na zakup wejściówek i gadżetów Karta Krakowska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Szukacie sponsora? Mamy dla Was pierwsze porady jak to zrobić.
#sponsoringsport #porady https://t.co/XR3fILRxHw

Cashback World wesprze akcję #ReymonTTa22.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/tbfQ7HPq8w