Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET stawia na Motor

forBET został sponsorem Motoru Lublin umowa została podpisana na pięć lat a obie strony mają nadzieję na wspólny awans do PKO Ekstraklasy.

W sezonie 2021/2022 logotyp forBET-u pojawi się z przodu koszulek meczowych Motoru Lublin oraz na sprzęcie sztabu trenerskiego. Ponadto klub, wspólnie ze Sponsorem Strategicznym, zaproponuje kibicom dedykowane oferty. W dalszej perspektywie forBET będzie przygotowywał atrakcje dla naszych fanów także w dniach meczowych.

– „Umowa z forBET-em to kolejny krok w stronę rozwoju Motoru jako organizacji i duży sukces. Czujemy satysfakcję, że tak uznane marki nawiązują z nami długoterminową współpracę. Wierzymy, że razem możemy jeszcze dużo osiągnąć. Chcemy wzmacniać pozycję naszego klubu na piłkarskiej mapie Polski, a umowa z forBET-em pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku” – przyznała Marta Daniewska, prezes zarządu Motor Lublin SA.

forBET cieszy się ugruntowaną pozycją w gronie firm zajmujących się legalnymi zakładami bukmacherskimi. Najlepiej świadczy o tym zaufanie tysięcy graczy w całym kraju. Od wielu lat nasz nowy Sponsor Strategiczny aktywnie wspiera polski sport. Bukmacher jest bowiem związany umowami, m.in. z Rakowem Częstochowa, Łódzkim Klubem Sportowym, Arką Gdynia, Polskim Związkiem Tenisowym, reprezentacją Amp Futbolu, czy x-kom AGO.

„Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę z Motorem Lublin. Zarówno forBET, jak i Motor mają ten sam cel: cały czas się rozwijać i dążyć do realizacji ambitnych celów. Dla forBET jest to umocnienie się na podium wśród największych, polskich firm bukmacherskich, dla Motoru jest to awans do 1. Ligi, a docelowo aż do Ekstraklasy. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się współpraca przyniesie wiele dobrego obu stronom. Kibiców Motoru zapewniam, że forBET na start przygotował dla nich specjalną, dedykowaną ofertę, a w czasie sezonu czekać na Was będzie wiele atrakcji” – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.

Najnowsze

Sebastian Chmara nowym Prezesem PZLA

Były lekkoatleta Sebastian Chmara został nowym Prezesem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, zastąpił na tym stanowisku Henryka ...

Całość ›

Krzysztof Sałajczyk nowym Prezesem Zarządu TS Podbeskidzie S.A.

Pod koniec listopada Rada Nadzorcza TS Podbeskidzie SA powołała na stanowisko Prezesa Zarządu Pana Krzysztofa Sałajczyka Krzysztof ...

Całość ›

PGE GiEK Skra i Cegielnia Grabarz nadal razem

Cegielnia Grabarz, jeden z najnowocześniejszych producentów ceramiki budowlanej w Polsce, pozostał Oficjalnym Sponsorem PGE GiEK Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›