Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

forBET na kolejny rok z ŁKS-em

forBET Zakłady Bukmacherskie nadal Sponsorem Głównym ŁKS-u Łódź, umowę przedłużono o rok.

Trwająca od 2016 roku współpraca będzie kontynuowana także na przestrzeni sezonu 2020/21, kiedy to Rycerze Wiosny staną do zmagań zaplecza Ekstraklasy.

W sezonie 2020/2021 logotyp forBET-u pojawi się w centralnym miejscu trykotów meczowych Klubu oraz na Stadionie Miejskim w Łodzi, gdzie ŁKS rozgrywa mecze domowe. Fani 2 – krotnego mistrza Polski ponownie mogą liczyć na wyjątkowy bonus powitalny, dedykowane promocje, a także masę akcji skierowanych do najwierniejszych kibiców przy alei Unii. Bukmacher od początku był bardzo mocno zaangażowany w odbudowę Zespołu, który rozpoczął żmudny proces powrotu do Ekstraklasy od IV Ligi. Dzisiaj forBET oraz ŁKS Łódź niemal momentalnie są kojarzeni jako dobrze działający Partnerzy, co wpływa niezwykle korzystnie na budowanie wizerunku obydwu podmiotów w przestrzeni publicznej. Dlatego też obydwie strony zdecydowały się na wspólne działanie także na szczeblu zaplecza Ekstraklasy.

„Tak się akurat złożyło, że pierwszą umowę, jaką podpisałem w roli prezesa ŁKS-u była w 2016 roku właśnie ta z firmą forBET. Cztery sezony za nami. Teraz podpisaliśmy umowę na kolejny, z czego bardzo się cieszę – powiedział Tomasz Salski, prezes ŁKS-u Łódź i odniósł się do plotek, wedle których współpraca forBET z ŁKS-em rzekomo miała zostać przerwana. – Dogrywaliśmy szczegóły, które pojawiły się chociażby ze względu na to, że jesteśmy dziś w pierwszej lidze. Dogrywaliśmy zakres współpracy, a także m.in. to, co możemy zaproponować forBET-owi. Zajęło nam to trochę czasu, ale umowa i dalsza współpraca w żadnym momencie nie były zagrożone. Nie ukrywam, że mam satysfakcję, że w okresie, gdy rozgrywki zostały wstrzymane, ŁKS mógł zawsze liczyć na swojego sponsora. Warto więc współpracować na normalnych warunkach” – dodał szef łódzkiego klubu.

– „Przedłużenie współpracy z ŁKS-em było dla nas formalnością. Jesteśmy z Klubem od 2016 roku i od tego czasu na polu wspólnego działania notujemy masę sukcesów. Także dzisiaj jesteśmy pewni, że współpraca z Rycerzami Wiosny na zapleczu Ekstraklasy przyniesie obydwu stronom wiele korzyści. ŁKS to świetnie zarządzany Klub z potencjałem nie tylko i sportowym, ale i kibicowskim, co udowadnia postępująca rozbudowa Stadionu Miejskiego w Łodzi mającego docelowo mieścić nawet 18 000 kibiców. Ze swojej strony gwarantuję, że także w bieżącej kampanii ligowej na fanów Klubu czeka mnóstwo dedykowanych akcji promocyjnych oraz kibicowskich. Liczymy, że sezon 2020/21 będzie obfitować w masę sportowych emocji, które pozwolą ŁKS-owi na zasłużony powrót do Ekstraklasy” – powiedział Paweł Majewski, dyrektor marketingu forBET.

forBET to marka o ugruntowanej pozycji, która mocno wpisała się w rynek polskich, legalnych zakładów bukmacherskich i zdobyła zaufanie tysięcy graczy. Od początku swojej działalności forBET aktywnie wspiera polski sport. Aktualnie oprócz Rakowa Częstochowa bukmacher jest sponsorem takich podmiotów jak: ŁKS, Polski Związek Tenisowy, reprezentacja Polski Amp Futbol, Runmageddon, Warmińsko-Mazurski Związek Piłki Nożnej, fundacja Warsaw Sports Group, szereg klubów z niższych lig oraz drużyny e-sportowej x-kom AGO.

Za 2019 rok forBET otrzymał branżowe nagrody za Najlepsze Kursy oraz Najlepszą Aplikację Mobilną.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›