Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Foodify partnerem Widzewa Łódź

Firma Foodify znajdzie się w gronie najważniejszych podmiotów wspierających Widzew Łódź, a jej logo eksponowane będzie na koszulkach pierwszej drużyny.

Foodify to marka z lokalnym DNA i ogólnopolskimi ambicjami, która stawia sobie za cel zmienić myślenie o nawykach żywieniowych. Choć planuje wkrótce zaistnieć w świadomości konsumentów w całym kraju, swoją drogę zaczyna lokalnie.

„Jesteśmy stąd – z Łodzi. Czujemy więc ten sam głód sukcesu, co społeczność widzewska, która wypełnia stadion podczas każdego meczu” – przyznaje Anna Nowakowska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Foodify. – „Widzew to więcej niż Klub, to społeczność. Dlatego zanim podbijemy Polskę chcemy oddać to, co najlepsze lokalnej społeczności. Zaczynamy od domu, bo kibice i piłkarze Widzewa zasługują na absolutnie najwyższą jakość” – dodaje.

„Wśród Sponsorów Widzewa cieszą nas nie tylko wieloletni partnerzy z uznaną marką, ale również ci, którzy dopiero wchodzą na rynek biznesowy, a jednocześnie mają jasno zdefiniowane aspiracje, by stać się rozpoznawalnymi w skali całego kraju. Do takich firm z pewnością należy Foodify, którą z radością witamy w gronie Sponsorów Oficjalnych Klubu” – mówi Łukasz Kolecki, dyrektor Działu Komercyjnego Widzewa Łódź.

Współpraca Foodify z Widzewem oparta jest na wspólnych wartościach oraz ambicji, by dostarczać kibicom niezapomnianych emocji zarówno na boisku, jak i na talerzu. Firma będzie widoczna nie tylko na brandingu stadionowym i strojach meczowych.

Już podczas prezentacji pierwszej drużyny i w trakcie pierwszego dnia meczowego w Sercu Łodzi fani będą mogli poczuć przedsmak nadchodzącej rewolucji. Foodify przygotuje na te okazje firmowe niespodzianki w Strefie Kibica, które pozwolą każdemu osobiście przekonać się o tym, co szykuje marka. Nie zdradzamy jeszcze szczegółów, możemy jednak zapewnić, że będzie zdrowo, pysznie i po widzewsku!

19 lipca, a więc tego samego dnia, gdy Widzew Łódź zacznie nowy sezon w PKO BP Ekstraklasie, wystartuje strona internetowa Foodify, na której firma stopniowo odkryje karty, a kibice będą mogli wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami. W ten sposób nasz nowy Sponsor Oficjalny chce wspólnie z fanami czerwono-biało-czerwonych odliczać dni do premiery marki, która zaplanowana jest na połowę października.

Najnowsze

Wiśniowski sponsorem Sandecji Nowy Sącz

Firma WIŚNIOWSKI została nowym głównym sponsorem Sandecji Nowy Sącz Logo renomowanego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń ...

Całość ›

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›