fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

Oficjalnym sponsorem Legii Warszawa została firma FoodCare, producent m.in. popularnego napoju izotonicznego 4move. Nowa umowa sponsorska będzie obowiązywała przez dwa lata.

– “Legia Warszawa po raz kolejny udowodniła, że jest nie tylko atrakcyjnym partnerem biznesowym, ale również najlepszą platformą marketingową skierowaną zarówno do zawodowych sportowców, jak i pasjonatów aktywnego trybu życia. Tym razem połączyliśmy siły z cenionym producentem napojów izotonicznych i energetycznych. To bardzo dobra umowa dla obu stron, które wyróżnia energia, dynamika i determinacja. Zaangażowanie marki 4move pozwoli zaproponować naszym kibicom wiele wyjątkowych akcji o dużym rozgłosie” – mówi członek zarządu Legii, Łukasz Sekuła.

Legia Warszawa notuje obecnie najbardziej obfitujący w sukcesy okres w historii klubu. W ciągu ostatnich sześciu lat zespół z Łazienkowskiej pięciokrotnie zdobył mistrzostwo Polski, w rozpoczynjącym się wkrótce sezonie powalczy o czwarty tytuł z rzędu. Firma FoodCare funkcjonuje na rynku od ponad 30 lat i jest obecna ze swoimi produktami w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach. FoodCare jest właścicielem silnych, międzynarodowych marek, m.in. 4move, BLACK, Gellwe, Fitella, N-GINE i FRUGO.

– “Podejmując współpracę z Legią łączymy producenta największego produktu w kategorii napojów izotonicznych w Polsce z największym klubem piłkarskim w Polsce. Doceniamy historię i ogromne tradycje sportowe Legii Warszawa. Były dla nas kluczowe przy podjęciu decyzji o współpracy, ponieważ wizja marki 4move opiera się o promocję systematycznego uprawiania sportu, w myśli idei „trening czyni mistrza”. Cieszymy się na początek współpracy i kibicujemy Legii” – mówi Piotr Szablowski, Commercial Director, członek zarządu FoodCare sp. z o.o.

Legia i FoodCare rozpoczynają współpracę pod hasłem: „Ruszamy razem po mistrzostwo”. Poprzez wspólne akcji marketingowe, którym będzie towarzyszył hashtag #ruszsięnaLegię, obaj partnerzy będą zachęcać kibiców do zdrowego, sportowego trybu życia i aktywnego kibicowania przy Łazienkowskiej 3. Szczegóły zostaną niebawem podane na stronie legia.com oraz social mediach klubu i 4move.

Logo 4move pojawi się na spodenkach meczowych pierwszego zespołu Legii Warszawa. Zakres współpracy między Legią a FoodCare obejmuje również wsparcie sponsoringowe Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i liczących już ponad 100 ośrodków szkółek piłkarskich Legia Soccer Schools, czyli dwóch filarów, które w przyszłości będą stanowić o potencjale sportowym i tożsamości klubu.

Najnowsze

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju

Jedna z największych firm w województwie śląskim, działająca w branży węglowej, została sponsorem generalnym klubowej Akademii ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju.
#sponsoringsport #rozwojkatowice #pilkanozna https://t.co/ZbiKQ92aij

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0