fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Firma ZCB Owczary przedłużyła umowę sponsorską z Widzewem

ZCB Owczary – sponsor główny Widzewa, czołowa firma produkująca pustaki – przedłużył współpracę z klubem na kolejny sezon. Firma zwiększy zaangażowanie finansowe o 70%.

Firma ZCB Owczary – ceniony producent pustaków ceramicznych pod marką TERMOton – zdecydowała o kontynuacji współpracy z Widzewem w sezonie 2018/2019. Firma postanowiła zwiększyć zaangażowanie finansowe w odbudowę łódzkiego klubu.

– “To doskonała wiadomość. Zaangażowanie firmy ZCB Owczary idealnie wpisuje się w długofalowe planu odbudowy Widzewa” – podkreśla Przemysław Klementowski, prezes Widzewa. – “Wsparcie ZCB Owczary jest dla nas tym bardziej cenne, że firma jest z nami od samego początku reaktywacji klubu” – dodaje.

Logo marki TERMOton należącej do firmy ZCB Owczary w kolejnym sezonie nadal będzie widnieć z przodu koszulek piłkarzy Widzewa. Zwiększy się obecność sponsora głównego i jego marki TERMOton na stadionie. Wciąż będzie promowana w postaci m.in. charakterystycznego bannera rozkładanego na środku murawy, a także nowych bannerów 3D przy linii końcowej boiska.

Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary to największa firma produkująca ceramikę wyłącznie z polskim kapitałem. Jej ponad 30-letnia działalność opiera się na stosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz własnych surowców, a swoją markę firma buduje poprzez najwyższą jakość produktów, troskę o zadowolenie klientów oraz dbałość o satysfakcję pracowników. ZCB Owczary dużą wagę przywiązuje do ochrony środowiska naturalnego, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarczego regionu oraz całej Polski.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB