fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Firma ZCB Owczary przedłużyła umowę sponsorską z Widzewem

ZCB Owczary – sponsor główny Widzewa, czołowa firma produkująca pustaki – przedłużył współpracę z klubem na kolejny sezon. Firma zwiększy zaangażowanie finansowe o 70%.

Firma ZCB Owczary – ceniony producent pustaków ceramicznych pod marką TERMOton – zdecydowała o kontynuacji współpracy z Widzewem w sezonie 2018/2019. Firma postanowiła zwiększyć zaangażowanie finansowe w odbudowę łódzkiego klubu.

– “To doskonała wiadomość. Zaangażowanie firmy ZCB Owczary idealnie wpisuje się w długofalowe planu odbudowy Widzewa” – podkreśla Przemysław Klementowski, prezes Widzewa. – “Wsparcie ZCB Owczary jest dla nas tym bardziej cenne, że firma jest z nami od samego początku reaktywacji klubu” – dodaje.

Logo marki TERMOton należącej do firmy ZCB Owczary w kolejnym sezonie nadal będzie widnieć z przodu koszulek piłkarzy Widzewa. Zwiększy się obecność sponsora głównego i jego marki TERMOton na stadionie. Wciąż będzie promowana w postaci m.in. charakterystycznego bannera rozkładanego na środku murawy, a także nowych bannerów 3D przy linii końcowej boiska.

Zakład Ceramiki Budowlanej Owczary to największa firma produkująca ceramikę wyłącznie z polskim kapitałem. Jej ponad 30-letnia działalność opiera się na stosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz własnych surowców, a swoją markę firma buduje poprzez najwyższą jakość produktów, troskę o zadowolenie klientów oraz dbałość o satysfakcję pracowników. ZCB Owczary dużą wagę przywiązuje do ochrony środowiska naturalnego, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarczego regionu oraz całej Polski.

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI