Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Firma Varta została Partnerem Warty Poznań

Firma VARTA Consumer Batteries Poland została Partnerem Projektów Społecznych Warty Poznań. Podpisana właśnie umowa obowiązuje do końca czerwca 2021 roku.

– “Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Warta Poznań jako Partner Projektów Społecznych. Nasze hasło „Z VARTA Warto” w tym przypadku podwaja swoją moc. Jako jeden z wiodących, światowych ekspertów w dziedzinie mobilnej energii uważamy, że naszym obowiązkiem jest prowadzenie działań z zakresu odpowiedzialności społecznej! Programy Społeczne Warta Poznań, którym będziemy partnerować, doskonale wpisują się w ten cel i dają nadzieję na wspaniałą przyszłość polskiej piłki oraz zdrowia Polek i Polaków poprzez promowanie zdrowego trybu życia” – mówi Mateusz Orkisz, Managing Director VARTA Consumer Batteries Poland.

Warta Poznań w swoim „Planie Rozwoju 2020-23” stawia na inicjatywy zaangażowane społecznie, m.in. aktywizację seniorów, promowanie zdrowych nawyków w codziennym życiu, walkę z wykluczeniami, wspieranie osób z niepełnosprawnościami, dbanie o środowisko naturalne. Jesteśmy szczęśliwi, że udało nam się pozyskać tak renomowanego partnera do realizowania tego typu projektów.

Grupa VARTA AG, w skład której wchodzi VARTA Consumer Batteries Poland, wytwarza i prowadzi sprzedaż szerokiego portfolio bateryjnego, na które składają się: mikro ogniwa, ogniwa konsumenckie, systemy magazynowania energii oraz rozwiązania o szerokim spektrum zastosowania, dopasowane do potrzeb klienta. Będąc liderem technologicznym, VARTA AG ustanawia standardy branżowe w kluczowych dziedzinach.

Obecnie Grupa VARTA AG zatrudnia prawie 4 tysiące pracowników. Łącznie z pięcioma zakładami produkcyjnymi i wytwórczymi w Europie i Azji oraz centrami dystrybucyjnymi w Azji, Europie i Stanach Zjednoczonych, oddziały operacyjne VARTA AG działają obecnie w ponad 75 krajach na całym świecie.

Nazwa firmy VARTA jest kojarzona z hasłem „Made in Germany”, a więc oznacza również jakość i doświadczenie, które są cenione na całym świecie od ponad 130 lat. Niezależnie od tego, czy są to baterie konsumenckie, akumulatorki, ładowarki czy power banki – te produkty cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów.

Najnowsze

Douglas Costa ambasadorem LV BET w Brazylii

Bukmacher LV BET z dumą prezentuje Douglasa Costę, czołowego piłkarza Bayernu Monachium, jako ambasadora marki na Brazylię Costa ...

Całość ›

Superbet sponsorem głównym KP GKS Tychy

Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z ...

Całość ›

Społem PSS Głogów rozszerza współpracę z Chrobrym

Społem PSS Głogów pozostała sponsorem Chrobrego Głogów rozszerzając dotychczasową współpracę Głogowska sieć sklepów ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.