Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Firma PENALTY nowym sponsorem technicznym Radomiaka

Brazylijska firma Penalty będzie sponsorem technicznym Radomiaka co najmniej przez dwa najbliższe sezony. Na specjalnie zwołanej konferencji zaprezentowane zostały nowe koszulki meczowe.

– „Penalty to jeden z liderów w branży odzieży sportowej w całej Ameryce Południowej. Teraz chcemy, by nasza marka pojawiła się także w Europie. Radomiak to klub z dużymi tradycjami i dzięki temu idealnie wpisuje się w naszą strategię” – powiedział prezes Penalty na Europę Wschodnią, Marek Holik.

Firma Penalty ubierze pierwszy i drugi zespół Radomiaka od stóp do głów, a dla klubowej Akademii przygotuje atrakcyjne ceny kompletów meczowych i treningowych.

– „Szczegóły umowy są oczywiście objęte tajemnicą handlową, ale ilość sprzętu przekazanego klubowi jest na poziomie kilku najlepszych klubów ekstraklasy. Mamy mało czasu, ale robimy wszystko, by zespół na pierwszy mecz był już ubrany od stóp do głów. Najpóźniej w ciągu kilku tygodni stroje meczowe będzie już można kupić w Zielonej Wyspie” – podkreślił Dariusz Kamiński, dyrektor do spraw sprzedaży i wizerunku Penalty.

– „Cieszymy się, że to dzięki Radomiakowi firma Penalty rozpoczyna ekspansję na europejski rynek odzieży sportowej. Współpraca układa się pozytywnie. Pracujemy nad detalami, bo na koszulkach pojawią się kolejni sponsorzy, a herb też będzie nieco niżej, na sercu. Wkrótce otworzymy też sklep internetowy i możliwość zamawiania koszulek spersonalizowanych, czyli ze wskazanym nazwiskiem i numerem” – dodał Sławomir Stempniewski, prezes Radomiaka.

Na konferencji prasowej obecni byli także dwaj zawodnicy Radomiaka, Maciej Górski i Leandro. Obaj zaprezentowali domową i wyjazdową wersję koszulek meczowych. Stroje domowe będą składać się z zielonej koszulki i białych spodenek, a wyjazdowe z białej koszulki i zielonych spodenek. Wkrótce zaprezentowany zostanie też trzeci komplet meczowy, którego posiadanie wymagane jest we wszystkich klubach Fortuna 1 Ligi.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›