Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Firma KGH Polska wspiera siatkarki

Firma KGH Polska została oficjalnym sponsorem siatkarskiego KSZO. KGH to producent soków owocowych, smoothie owocowo-warzywnych, napojów z aloesem, wody kokosowej oraz lemoniad, najwyższej jakości produktów pod marką Qeency oraz Great.

Tworzy innowacyjne produkty i przygotowuje atrakcyjne kompozycje smakowe, dostarczając klientom napoje z naturalnych składników, bez konserwantów, sztucznych dodatków oraz barwników, wzbogacone o witaminy i mikroelementy. Firma oferuje oryginalne smaki napojów z goji, chia, liczi, żurawiną, zielonym jęczmieniem, mate cytrynową, ananasem, granatem, mango oraz truskawką.

  • „Jako producenci soków owocowych i warzywnych, naturalnych i bez konserwantów, wspieramy zdrowy styl życia” – mówi właściciel firmy, Waldemar Gawłowski. – „Chcemy, aby nasze produkty trafiały do ludzi aktywnych i zajmujących się sportem.”

Waldemar Gawłowski nie ukrywa, że jego firma została sponsorem siatkarskiego KSZO dzięki posłowi Andrzejowi Kryjowi, z którym prywatnie dobrze się zna od wielu lat i co ciekawe nigdy nie rozmawia z nim o polityce.

– „Jesteśmy zadowoleni z podpisanej umowy” – mówi dyrektor KSZO S.A., Dawid Ogórek. – „Mamy młody, ambitny zespół, grający na poziomie rozgrywek centralnych. Oczywiście, walczymy z przeciwnościami losu, ale mamy nadzieję, że dzięki takim osobom, jak Waldemar Gawłowski damy radę postawić siatkarski KSZO na nogi i powrócimy do czasów świetności naszego zespołu.

– „Cieszę się, że pan Waldemar odpowiedział na moją prośbę i chce pomóc naszemu klubowi” – mówi poseł, Andrzej Kryj. – „Jest człowiekiem otwartym i niezwykle życzliwym i natychmiast po naszej rozmowie zechciał spotkać się z panem Dawidem w celu omówienia szczegółów umowy biznesowej.”

Poseł Andrzej Kryj podkreśla, że mamy w Ostrowcu drużynę, która ma szansę na promowanie miasta.

– „Słyszę jednak i to często, że nasi lokalni przedsiębiorcy nie są zbytnio zainteresowani wspieraniem ostrowieckiego sportu” – mówi poseł, A.Kryj. – „To, że siatkarski KSZO wspiera firma KGH, czy też radomski diler Hyundaia pokazuje, że poza Ostrowcem łatwiej czasem o to, by ktoś dostrzegł potencjał sportowy naszego miasta i reprezentujących go drużyn. Dlatego zwracam się do wszystkich ostrowieckich firm, by jako sponsorzy weszli do klubu. Mamy niezły system funkcjonowania sportu, opartego na szkoleniu w szkole mistrzostwa sportowego i kontynuowaniu kariery w profesjonalnej drużynie. Naszym wspólnym interesem jest rozwój sportu i warto go wspierać. Siatkówka zawsze była bliska mojemu sercu.”

– „Z KSZO podpisaliśmy umowę na rok. Co miesiąc będziemy klubowi przekazywać określoną kwotę pieniędzy” – mówi Waldemar Gawłowski.

– „Będziemy starać się, jako klub pomóc firmie KGH rozszerzyć obszary dystrybucji na terenie województwa świętokrzyskiego” – dodaje Dawid Ogórek. – „Jesteśmy po słowie z panem Gawłowskim i jeśli tylko ta sztuka nam się uda, to umowa zostanie przedłużona i rozszerzona, a kwoty nam przekazywane zwiększą się.”

– „Ekonomia musi się zgadzać. Wierzę, że klub faktycznie nam pomoże w zdobyciu nowych rynków zbytu naszych soków” – podkreśla Waldemar Gawłowski. – „Wspieramy nie tylko KSZO, ale także np. taki sport, jak MMA. Nie narzekamy, jako firma na przepisy prawne związane ze sportowym sponsoringiem, który jest zwykłym i porządanym często kosztem naszego przedsiębiorstwa.”

Jak ujawnił Waldemar Gawłowski, siedziba firmy mieści się w Warszawie, a zakłady produkcyjne mieszczą się w Łosicach i w Chinach. W przyszłym roku produkcja z Azji zostanie przeniesiona całkowicie do Polski.

Logotyp nowego sponsora pojawi się na koszulkach siatkarek, banerach meczowych i rollupach, a także na stronach mediów społecznościowych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›