Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Deloitte partnerem Mistrzostw Europy w siatkówce

Firma doradcza Deloitte partnerem CEV Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn 2017.

Pod koniec sierpnia rozpoczną się w Polsce CEV Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej mężczyzn LOTTO EUROVOLLEY POLAND 2017. Firma doradcza Deloitte jest partnerem tej najważniejszej w tym roku imprezy sportowej w Polsce. Deloitte, który z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej współpracuje już pięć lat, wspiera go w obszarze strategicznym i operacyjnym, jak również w popularyzacji siatkówki jako dyscypliny, która może mieć pozytywny wpływ nie tylko na sportową kondycję Polaków, ale również na społeczną odpowiedzialność biznesu.
Siatkarskie święto

Polska po raz drugi będzie gospodarzem CEV Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn, w 2013 roku była współgospodarzem wspólnie z Danią. Tegoroczne mistrzostwa rozpoczną się 24 sierpnia br. na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, gdzie Ceremonię Otwarcia oraz pierwszy mecz pomiędzy reprezentacjami Polski i Serbii oglądać będzie na trybunach ponad 60 tys. kibiców.

W turnieju, który zostanie rozegrany w dniach 24.08 – 3.09, weźmie udział szesnaście drużyn. W polskich miastach zostaną rozegrane łącznie 36 mecze. Po pierwszym meczu w Warszawie kolejne spotkania zagoszczą również w Gdańsku, Szczecinie, Katowicach oraz w Krakowie.

– „Cały siatkarski świat będzie w tym czasie skupiony na Polsce. Jesteśmy dumni, że jako Deloitte jesteśmy częścią tego przedsięwzięcia, którego organizacja wymaga profesjonalnego i biznesowego podejścia. Polski Związek Piłki Siatkowej już nieraz sprawdził się jako gospodarz tak dużej imprezy. Jestem przekonany, że teraz będzie podobnie” – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Deloitte.

Trwająca od pięciu lat współpraca pomiędzy PZPS, a Deloitte oparta jest przede wszystkim na doradztwie biznesowym. – „Wychodzimy z założenia, że sport jak każda inna dziedzina wymaga profesjonalnego zarządzania, popartego ekspercką wiedzą i doświadczeniem. Stąd obecność ekspertów Deloitte w naszej codziennej działalności” – mówi Jacek Kasprzyk, Prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Obecnie Deloitte świadczy usługi dla PZPS w dwóch obszarach: konsultingu (wsparcie strategiczne i operacyjne oraz wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju) oraz usługi świadczone przez dział Audytu Deloitte (weryfikacja otrzymanych przez PZPS dotacji).

Wsparcie Deloitte w obszarze strategicznym jest odpowiedzią na wyzwania związane z rozwojem piłki siatkowej oraz dynamicznie zmieniającym się otoczeniem. Podejście Deloitte uwzględnia długofalowy rozwój związku, w odniesieniu do kierunków strategicznych, celów związku oraz kluczowych inicjatyw. Odpowiednie planowanie strategiczne pozwoli na określenie działań, które powinny zostać podjęte, aby związek mógł osiągnąć określony stan docelowy.

Jednym z projektów, przy którym Deloitte współpracuje z PZPS jest ten dotyczący programów społecznych, które mają szansę przyciągnąć darczyńców i sponsorów komercyjnych. – „Piłka siatkowa jest jedną z bardziej popularnych w Polsce dyscyplin, jednak zdecydowanie więcej osób jej kibicuje niż ją amatorsko uprawia. Warto wykorzystać ten okres wzmożonego społecznego zainteresowania siatkówką, aby na dobre zakorzeniła się w świadomości firm, które chciałyby swoją społeczną odpowiedzialność realizować poprzez promowanie aktywności fizycznej i działania prozdrowotne” – mówi Irena Pichola, Partner, Lider zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte.

Jak wynika z badań naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie prawie co siódme dziecko w wieku 6–14 lat w ogóle nie przejawia aktywności fizycznej poza obowiązkowymi lekcjami w szkole, a co szóste robi to rzadko. W najbliższych dwudziestu latach należy spodziewać zwiększenia liczby osób otyłych do poziomu obserwowanego w niektórych wysokorozwiniętych krajach świata (ponad 50 proc. społeczności z nadwagą i otyłością). – „Uważamy, że naszym obowiązkiem jako organizacji sportowej jest walka z tego typu niepokojącymi trendami społecznymi poprzez propagowanie pozytywnych wzorców, a tych w siatkówce nie brakuje. Bez odpowiednich środków finansowych niewiele się jednak uda zdziałać” – mówi Waldemar Wspaniały, Szef Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, pionierskiego w Polsce programu upowszechniania sportu wśród dzieci i młodzieży. – „O ile w tzw. wielkim sporcie nie ma trudności z pozyskaniem sponsorów, to na poziomie mniej głośnych lub lokalnych przedsięwzięć istnieje spory, jeszcze niewykorzystany potencjał. Mamy nadzieję, że nasze programy społeczne stworzone razem z Deloitte, przekonają biznes, że warto inwestować we współpracę z naszym związkiem sportowym, z naszym środowiskiem by realizować ważne cele społeczne i osiągać przy tym korzyści biznesowe” – dodaje Jacek Kasprzyk, Prezes PZPS.

Deloitte Sports Business Group to zespół ekspertów, który świadczy usługi doradcze dla branży sportowej. Dostarcza międzynarodowy i lokalny know-how z zakresu m.in. audytu, prawa, podatków, konsultingu czy digital dostosowany do specyfiki sektora sportowego oraz danej dyscypliny. Specjalizuje się również w doradztwie dla rynku klubów fitness. Deloitte współpracuje z ZPRP, jest również Partnerem Merytorycznym PKOl, PZPN oraz PZPS.

Źródło: Deloitte

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›