Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Finał Mistrzostw Europy najdroższy w Polsacie

Polsat zaprezentował wrześniowy cennik reklamowy, najdroższa pozycją jest finał Mistrzostw Europy.

Już dziś ruszyły Mistrzostwa Europy w piłce siatkowej. Jest to jedna z najważniejszych tegorocznych imprez sportowych w naszym kraju. Cała impreza cieszy się dużym zainteresowaniem, a Polacy bardzo chętnie oglądają siatkówkę. Ten fakt ma również odwzorowanie w cenniku Polsatu na wrzesień.

Za najdroższy 30-sekundowy spot przy finale siatkarskiego turnieju rozgrywanego w Polsce, który odbędzie się w niedzielę 3 września, trzeba zapłacić nawet 110,3 tys. zł (wszystkie ceny netto). We wrześniowym cenniku Polsatu wysoko wyceniono także koncert „Roztańczony PGE Narodowy” (w sobotę 23 września o 20.05) – ceny sięgają 101 tys. zł (o 59,8 proc. więcej, niż podczas edycji przed rokiem), drugi sezon programu „Brain. Genialny umysł” (we wtorki o 20.05) – do 92,7 tys. zł oraz poniedziałkowy „Megahit” – do 89,9 tys. zł (o 7,5 proc. mniej od najdroższego spotu we wrześniu ub.r.).

Źródło: Press.pl

Najnowsze

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›