fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FIFA karze Rosję, Meksyk, Serbię i Maroko

Międzynarodowa Federacja Piłkarska (FIFA) ukarała w sobotę finansowo cztery federacje uczestniczące w mistrzostwach świata w Rosji: gospodarzy, Meksyk, Serbię i Maroko.

Najpierw poinformowano o grzywnie dla Rosji, która musi zapłacić 10 tysięcy franków szwajcarskich za wywieszenie przez kibiców tego kraju “dyskryminacyjnego baneru” podczas meczu z Urugwajem, przegranego przez gospodarzy 0:3. Spotkanie grupy A odbyło się 25 czerwca w Samarze. FIFA nie poinformowała, jaką treść zawierał zakwestionowany baner.

Na liście ukaranych znalazły się także trzy inne federacje. Najwięcej, 65 tys. franków, będzie musiało zapłacić Maroko za zachowanie kibiców i inne przewinienia przy okazji meczu z Hiszpanią w Kaliningradzie (25 czerwca, 2:2). Z trybun na boisko rzucano różne przedmioty, a sześciu członków ekipy po ostatnim gwizdku sędziego wbiegło na boisko. Ponadto ostrzeżenia otrzymali piłkarz Noureddine Amrabat za krytyczne komentowanie systemu VAR oraz prezydent federacji za przebywanie w czasie meczu w strefie technicznej drużyny.

Meksykańska federacja zapłaci 15 tys. franków za rzucanie przez kibiców przedmiotów na boisko podczas przegranego 0:3 spotkania ze Szwecją (27 czerwca w Jekaterynburgu). Na Serbię nałożono grzywnę 20 tys. franków za wywieszenie przez kibiców “politycznego i obraźliwego transparentu” podczas meczu z Brazylią (0:2, 27 czerwca w Moskwie). Bałkańska federacja została ukarana już po raz drugi w czasie mundialu w Rosji.

Wcześniej FIFA ukarała Polskę grzywną 10 tys. franków za eksponowanie przez kibiców “politycznego i obraźliwego transparentu” na meczu z Senegalem (1:2, w Moskwie).

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB