Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ferrero Partnerem Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej

Z Nowym Rokiem została zawiązana umowa sponsorska pomiędzy Ferrero Polska Commercial, a Polskim Komitetem Olimpijskim.

Firma, która prowadzi program z zakresu CSR – Kinder Joy of Moving stała się Partnerem Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej na III Zimowe Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie Lozanna 2020 oraz na Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy w latach 2020-2021.

Polski Komitet Olimpijski jest piątym narodowym komitetem olimpijskim, po włoskim, niemieckim, chorwackim i bośniacko-hercegowińskim, który rozpoczął współpracę z firmą Ferrero w zakresie wspierania młodych sportowców oraz edukacji olimpijskiej.

Uroczyste podpisanie umowy nastąpiło w Centrum Olimpijskim PKOl podczas ślubowania Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej Lozanna 2020, która w poniedziałek (7 stycznia) wyrusza do stolicy olimpizmu, by reprezentować Polskę w III Zimowych Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich. Ze strony Ferrero uroczystego podpisana umowy dokonał Roberto Bechis członek Zarządu Ferrero Polska Commercial oraz Andrzej Kraśnicki Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

U podstaw programu Kinder Joy of Moving leży przekonanie, iż ułatwiony dostęp do aktywności fizycznej dla dzieci i młodzieży, zainspiruje do dołączenia do kultury ruchu, a tym samym w przyszłości staną się oni aktywnymi dorosłymi.

Program Kinder Joy of Moving realizowany jest w Polsce od 2007 roku, a hasło mu towarzyszące – NIECH RADOŚĆ ZAWSZE WYGRA! – odkrywa jego formułę, która oparta jest przede wszystkim na zabawie oraz radości jaką daje bycie aktywnym. W ramach współpracy z PKOl oraz programu Kinder Joy of Moving zostaną zrealizowane dodatkowe inicjatywy edukacyjne dla młodych adeptów radości z ruchu, którzy uczestniczą w zajęciach w Centrum Olimpijskim, a także dodatkowo zostaną rozpowszechnione materiały edukacyjne „Co lubię? Sport lubię!”, które zostały opracowane przez PKOl, a dedykowane są przede wszystkim nauczycielom wychowania fizycznego oraz trenerom.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›