Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ferrero Partnerem Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej

Z Nowym Rokiem została zawiązana umowa sponsorska pomiędzy Ferrero Polska Commercial, a Polskim Komitetem Olimpijskim.

Firma, która prowadzi program z zakresu CSR – Kinder Joy of Moving stała się Partnerem Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej na III Zimowe Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie Lozanna 2020 oraz na Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy w latach 2020-2021.

Polski Komitet Olimpijski jest piątym narodowym komitetem olimpijskim, po włoskim, niemieckim, chorwackim i bośniacko-hercegowińskim, który rozpoczął współpracę z firmą Ferrero w zakresie wspierania młodych sportowców oraz edukacji olimpijskiej.

Uroczyste podpisanie umowy nastąpiło w Centrum Olimpijskim PKOl podczas ślubowania Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej Lozanna 2020, która w poniedziałek (7 stycznia) wyrusza do stolicy olimpizmu, by reprezentować Polskę w III Zimowych Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich. Ze strony Ferrero uroczystego podpisana umowy dokonał Roberto Bechis członek Zarządu Ferrero Polska Commercial oraz Andrzej Kraśnicki Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

U podstaw programu Kinder Joy of Moving leży przekonanie, iż ułatwiony dostęp do aktywności fizycznej dla dzieci i młodzieży, zainspiruje do dołączenia do kultury ruchu, a tym samym w przyszłości staną się oni aktywnymi dorosłymi.

Program Kinder Joy of Moving realizowany jest w Polsce od 2007 roku, a hasło mu towarzyszące – NIECH RADOŚĆ ZAWSZE WYGRA! – odkrywa jego formułę, która oparta jest przede wszystkim na zabawie oraz radości jaką daje bycie aktywnym. W ramach współpracy z PKOl oraz programu Kinder Joy of Moving zostaną zrealizowane dodatkowe inicjatywy edukacyjne dla młodych adeptów radości z ruchu, którzy uczestniczą w zajęciach w Centrum Olimpijskim, a także dodatkowo zostaną rozpowszechnione materiały edukacyjne „Co lubię? Sport lubię!”, które zostały opracowane przez PKOl, a dedykowane są przede wszystkim nauczycielom wychowania fizycznego oraz trenerom.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page