Ferrero Partnerem Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej
Z Nowym Rokiem została zawiązana umowa sponsorska pomiędzy Ferrero Polska Commercial, a Polskim Komitetem Olimpijskim.
Firma, która prowadzi program z zakresu CSR – Kinder Joy of Moving stała się Partnerem Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej na III Zimowe Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie Lozanna 2020 oraz na Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy w latach 2020-2021.
Polski Komitet Olimpijski jest piątym narodowym komitetem olimpijskim, po włoskim, niemieckim, chorwackim i bośniacko-hercegowińskim, który rozpoczął współpracę z firmą Ferrero w zakresie wspierania młodych sportowców oraz edukacji olimpijskiej.
Uroczyste podpisanie umowy nastąpiło w Centrum Olimpijskim PKOl podczas ślubowania Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej Lozanna 2020, która w poniedziałek (7 stycznia) wyrusza do stolicy olimpizmu, by reprezentować Polskę w III Zimowych Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich. Ze strony Ferrero uroczystego podpisana umowy dokonał Roberto Bechis członek Zarządu Ferrero Polska Commercial oraz Andrzej Kraśnicki Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
U podstaw programu Kinder Joy of Moving leży przekonanie, iż ułatwiony dostęp do aktywności fizycznej dla dzieci i młodzieży, zainspiruje do dołączenia do kultury ruchu, a tym samym w przyszłości staną się oni aktywnymi dorosłymi.
Program Kinder Joy of Moving realizowany jest w Polsce od 2007 roku, a hasło mu towarzyszące – NIECH RADOŚĆ ZAWSZE WYGRA! – odkrywa jego formułę, która oparta jest przede wszystkim na zabawie oraz radości jaką daje bycie aktywnym. W ramach współpracy z PKOl oraz programu Kinder Joy of Moving zostaną zrealizowane dodatkowe inicjatywy edukacyjne dla młodych adeptów radości z ruchu, którzy uczestniczą w zajęciach w Centrum Olimpijskim, a także dodatkowo zostaną rozpowszechnione materiały edukacyjne „Co lubię? Sport lubię!”, które zostały opracowane przez PKOl, a dedykowane są przede wszystkim nauczycielom wychowania fizycznego oraz trenerom.