Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ferrari ukrywa swojego sponsora

Ferrari podczas dwóch kolejnych wyścigów ogłosiło, że nie będzie prezentować logotypu swojego sponsora i ukryje Mission Winnow, zamiast tego będzie promować 90 lecie istnienia firmy.

W zdecydowanej większości państw, w których odbywają się wyścigi nie wolno promować wyrobów tytoniowych, mimo to zespół Ferrari robi to w mniej bezpośredni sposób. Sponsorem zespołu Ferrari jest Mission Winnor, który należy do jednego z największych koncernów tytoniowych Philip Morris, dokładnie jest to akcja wspierająca technologie bez dymu.

Ze względu na surowe przepisy dotyczące promowania wyrobów tytoniowych logo partnera Ferrari nie było pokazywane już w Australii. Tym razem Ferrari ukryje swojego partnera podczas wyścigów w Kanadzie i Francji. Loga „Mission Winnow” zostanie zastąpione grafikami nawiązującymi do 90-lecia istnienia firmy. Przedstawiciele zespołu są bardzo ostrożni w promowaniu swojego partnera, nie chcą być oskarżeni o łamanie prawa.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›