Ferrari ukrywa swojego sponsora
Ferrari podczas dwóch kolejnych wyścigów ogłosiło, że nie będzie prezentować logotypu swojego sponsora i ukryje Mission Winnow, zamiast tego będzie promować 90 lecie istnienia firmy.
W zdecydowanej większości państw, w których odbywają się wyścigi nie wolno promować wyrobów tytoniowych, mimo to zespół Ferrari robi to w mniej bezpośredni sposób. Sponsorem zespołu Ferrari jest Mission Winnor, który należy do jednego z największych koncernów tytoniowych Philip Morris, dokładnie jest to akcja wspierająca technologie bez dymu.
Ze względu na surowe przepisy dotyczące promowania wyrobów tytoniowych logo partnera Ferrari nie było pokazywane już w Australii. Tym razem Ferrari ukryje swojego partnera podczas wyścigów w Kanadzie i Francji. Loga „Mission Winnow” zostanie zastąpione grafikami nawiązującymi do 90-lecia istnienia firmy. Przedstawiciele zespołu są bardzo ostrożni w promowaniu swojego partnera, nie chcą być oskarżeni o łamanie prawa.