Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FEN 26 chętnie oglądany

Ostatnia gala organizacji FEN 26 osiągnęła bardzo dobre statystyki dotyczące oglądalności, pobijając rekord w historii całej organizacji. 

Bardzo dobre wyniki oglądalności ostatniej gali FEN 26 we Wrocławiu uzyskała organizacja Fight Exclusive Night, której wydarzenie transmitowano na kanałach telewizyjnych grupy Polsat w ostatnią sobotę 12 października. Badanie przeprowadzone na docelowej komercyjnej grupie 16-49 lat według wskaźnika RCH i zsumowana liczba oglądających sięgnęła 1.933.626 na czterech kanałach, które pokazywały wydarzenie w różnych godzinach transmisji. Dało to sumarycznie 6,66 % udziału w rynku (wskaźnik SHR – przyp. autora) w godzinach od 19.00 do godziny 01.37 dnia następnego, gdy zamknięto transmisję na antenie otwartego Polsatu.

Badanie objęło stację Polsat Sport Fight, Polsat Sport, Super Polsat i otwarty Polsat, gdzie pokazywano całość lub wybrane części imprezy z walkami MMA i Kickboxingu z wrocławskiej hali Orbita.

Rewelacyjnie wyglądają liczby całkowite we wkaźniku RCH All4+ (wszyscy widzowie), gdzie w stacji Super Polsat pomiędzy godzinami 20.00 a 23.30 imprezę obejrzało 1.761.437 widzów – według dokładnych danych. Na największym otwartym kanale Polsatu, tylko w trakcie nieco ponad 50 minut zasiadło 2.264.562 widzów, którym zaserwowano najlepsze pojedynki. Cały udział procentowy w rynku (SHR 4+) wyniósł w tej grupie 6,39 %. Średnia minutowa oglądalność całych wydarzeń (wskaźnik AMR All4+) to 344 165 osób. Analogicznie w grupie docelowej 16-49 to 70 438 osób.

– „To rekordowe wyniki Fight Exclusive Night w całej jej historii. Zadowoleni są i właściciele organizacji, i sama stacja, bo trudno nie zauważyć, że sportowe widowisko zostało bardzo dobrze odebrane przez widzów i kibiców. Pełna hala i świetne recenzje w prasie, powodują że ze spokojem możemy przygotowywać kolejny event” – powiedział prezes FEN, Paweł Jóźwiak.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›