Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FedEx oficjalnym sponsorem UEFA Champions League

FedEx i UEFA podpisały trzyletnią umowę, zgodnie z którą FedEx zostanie sponsorem rozgrywek UEFA Champions League.

Umowa wejdzie w życie wraz ze startem rozgrywek w sezonie 2021/22 i obejmie kolejne trzy edycje rozgrywek, aż do sezonu 2023/2024. Umowa zakłada również prawa do sponsorowania rozgrywek w ramach turnieju UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League, finałów UEFA Champions League Futsal oraz UEFA eChampions League.

To nie pierwszy raz, gdy mamy do czynienia ze współpracą FedEx i UEFA: w 2015 roku FedEx został sponsorem głównym turnieju UEFA Europa League, natomiast w 2019 – sponsorem rozgrywek UEFA National Team Football. FedEx jest także oficjalnym partnerem logistycznym turnieju UEFA Euro 2020, który latem tego roku zostanie rozegrany w kilku europejskich miastach-gospodarzach. Sponsoring UEFA Champions League to już kolejna inicjatywa, która umacnia rolę FedEx jako wieloletniego sponsora UEFA.

W 2016 roku FedEx został pierwszym sponsorem wspierającym organizację UEFA Foundation for Children, która wykorzystuje piłkę nożną jako narzędzie do wywierania pozytywnego wpływu na społeczności na całym świecie. Poza sponsoringiem rozgrywek UEFA Europa League oraz turnieju Euro 2020, FedEx i Fundacja UEFA zapewniły lokalnym społecznościom w Hiszpanii, Polsce, Brazylii i RPA bezpieczne boiska do gry w piłkę oraz współfinansowały program społeczny „Football for Employability” przeznaczony dla młodych ludzi w Rumunii, Anglii, Irlandii, i na Węgrzech. W poprzednich latach FedEx we współpracy z organizacjami non-profit zapraszał miejscowe dzieci do udziału w dziecięcej eskorcie meczowej podczas finałów UEFA Europa League rozgrywanych w Sztokholmie (Szwecja), Lyonie (Francja) i Baku (Azerbejdżan). Finał w Baku szczególnie zapisał się w historii piłki nożnej, ponieważ dziecięca eskorta meczowa składała się z samych dziewcząt.

„Globalny sponsoring UEFA Champions League stworzy niezrównane możliwości naszej marce, członkom zespołu, klientom i społecznościom. Powiązanie marki FedEx ze światowej klasy rozgrywkami sportowymi pozwoli połączyć nasze usługi z odbiorcami poprzez pasję i sportowe emocje oraz umożliwi wniesienie pozytywnego wkładu w rozwój lokalnych społeczności” – mówi Brie Carere, vice president, chief marketing and communications officer, FedEx Corp. – „Będziemy kontynuować współpracę z UEFA Foundation for Children w celu zwiększenia odpowiedzialności społecznej, tak jak robiliśmy to dotychczas w ramach sponsoringu UEFA Europa League” – dodaje.

– „FedEx okazał się niezwykle cennym partnerem UEFA. Cieszy nas, że FedEx kontynuuje rozpoczętą w 2015 roku współpracę, która dziś przybrała formę wsparcia naszych flagowych rozgrywek klubowych, czyli UEFA Champions League” – powiedział UEFA marketing director, Guy-Laurent Epstein. – „UEFA Champions League to największe rozgrywki klubowe na świecie i cieszymy się na bliską współpracę z FedEx w okresie najbliższych trzech lat. Umożliwi ona FedEx realizację licznych projektów, które nie tylko przyniosą korzyści społeczności piłkarskiej, ale będą także wywierać pozytywny wpływ na środowisko.”

FedEx świadczy dla klientów na całym świecie szeroki zakres usług w zakresie transportu, handlu internetowego oraz biznesu. Posiadająca roczny przychód w wysokości 79 miliardów USD firma oferuje zintegrowane rozwiązania biznesowe za pośrednictwem spółek operacyjnych, współpracujących ze sobą oraz wprowadzających cyfrowe innowacje pod marką FedEx. Stale wymieniana wśród pracodawców cieszących się największym szacunkiem i zaufaniem pracowników, firma FedEx motywuje ponad 750 000 członków swoich zespołów do dbania o bezpieczeństwo oraz do skupiania się na potrzebach klientów i społeczności, przy zachowaniu najwyższych standardów etycznych i zawodowych.

FedEx dokłada starań, aby w odpowiedzialny sposób łączyć ludzi i możliwości na całym świecie, tak by osiągnąć neutralność operacyjną pod względem emisji CO2 do 2040 roku. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź about.fedex.com.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›