Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FedEx gotowy na UEFA EURO 2020

FedEX jako jeden z partnerów EURO 2020 stoi przed dużym wyzwaniem logistycznym, zaplanowaniem transportu, przewozem sprzętu między miastami gospodarzami wydarzenia.

„FedEx zapewni szybkość i dokładność, jakie są niezbędne przy organizacji tego rodzaju międzynarodowego turnieju, wykorzystując sieć połączeń lotniczych i drogowych” – powiedział David Canavan, Regional Chief Operating Officer w Europie. – „Choć pandemia opóźniła sam turniej, to nie zmniejszyła naszego entuzjazmu. Nie możemy się doczekać, by móc połączyć fanów piłki nożnej na całym świecie. Przygotowywaliśmy do tego wydarzenia od ponad roku i jesteśmy gotowi do gry” – dodał.

Do obsługi turnieju FedEx oddelegował 260 specjalistów ds. logistyki, którzy skoordynują transport sprzętu i wyposażenia wszystkich reprezentacji, a także materiałów UEFA, w tym piłek, biletów czy uniformów. FedEx przetransportuje ponad 1,5 tys. ton materiałów, prezentując swoje możliwości w zakresie logistyki nie tylko w Europie.

• FedEx Express wykorzysta m.in. swoje doświadczenie w sektorze e-commerce, by dostarczyć 160 tys. wydrukowanych biletów różnego typu (standard, VIP, czy kolekcjonerskie) pod adresy na całym świecie.
• Magazyn FedEx Supply Chain w Veldhoven w Holandii zajmie się dystrybucją ponad 28 tys. uniformów UEFA dla osób obsługujących imprezę, wolontariuszy i sponsorów. Łącznie, przez tę lokalizację przejdzie ponad 250 ton ładunku.
• Jeszcze przed rozpoczęciem turnieju, na europejskie stadiony trafi ponad 4 tys. oficjalnych piłek UEFA EURO 2020.
• Specjalnie stworzony punkt obsługi FedEx w International Broadcast Center w Amsterdamie będzie na miejscu wspierać media we wszystkich wysyłkach.
• Ponad 500 dzieci – kibiców, których zadaniem będzie podawanie piłek podczas turnieju, przeszło szkolenie w ramach programu FedEx Ball Kids, zdobywając nowe umiejętności.

Przy obsłudze turnieju UEFA EURO 2020, FedEx wykorzysta swoje usługi FedEx International Priority oraz FedEx International Economy, a także rozwiązania zaprojektowane specjalnie na to wydarzenie w obszarze wysyłek/odbiorów, magazynowania i wsparcia na miejscu rozgrywek. Jako jeden z największych na świecie pośredników celnych, FedEx wykorzysta swoje doświadczenie w tym zakresie, podczas dostaw m.in. biletów poza UE, w tym do Azerbejdżanu, Rosji czy Zjednoczonego Królestwa.

Poza obsługą logistyki turnieju, FedEx będzie też kontynuował wsparcie programów skierowanych do lokalnych społeczności. W ramach sponsoringu takich wydarzeń jak UEFA National Team i UEFA EURO 2020, FedEx współfinansuje wraz z organizacją UEFA Foundation for Children charytatywny program wspierający młodych ludzi zagrożonych bezrobociem w Rumunii, Irlandii, na Węgrzech i w Wlk. Brytanii. Cztery współpracujące z FedEx organizacje wykorzystują potencjał piłki nożnej do lepszego przygotowania młodych ludzi do wejścia na rynek pracy.

FedEx kontynuuje strategię wspierania najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie. Niedawno ogłoszono nawiązanie współpracy z UEFA Champions League, która rozpocznie się w sezonie 2020-22 i potrwa przez trzy kolejne sezony. Umowa obejmuje także sponsoring rozgrywek UEFA Super Cup, finałów UEFA Youth League oraz UEFA Champions League Futsal, a także UEFA eChampions League.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›