Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FedEx Express odnawia umowę sponsorską z ATP

FedEx Express, największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, ogłosił dziś wznowienie umowy sponsoringowej z ATP World Tour.

W ramach umowy logo FedEx będzie towarzyszyć najbardziej prestiżowym rozgrywkom tenisowym obejmującym m.in. wszystkie cztery turnieje wielkoszlemowe.

W ramach współpracy FedEx uzyska prawa do globalnych działań promocyjnych, związanych z rozgrywkami, w tym obecność logotypów spółki na wszystkich obiektach, gdzie rozgrywanych zostanie 13 turniejów w sezonie 2020. Dodatkowo FedEx zostanie również sponsorem tytularnym Rankingu ATP.

„Turniej ATP World Tour doskonale wpisuje się w wartości bliskie naszej firmie: działania na skalę globalną, wysokie tempo, emocje i precyzja” – powiedział Wouter Roels, SVP Marketing International w FedEx Express. – „Od początku naszej drogi jako oficjalnego sponsora ATP World Tour, która rozpoczęła się w 2010 r., byliśmy świadkami wielu chwil pełnych pasji, wytrwałości na kortach oraz obserwowaliśmy wzajemne inspirowanie się i budowanie więzi między zawodnikami, a fanami. Obecność na największych turniejach w ramach zawodów ATP umożliwi nam dalsze angażowanie milionów fanów na całym świecie poprzez media mainstreamowe i cyfrowe”.

Z kolei Massimo Calvelli, CEO ATP skomentował: – „Przyszłość męskiego tenisa wygląda bardzo obiecująco, z przyjemnością ogłaszamy przedłużenie współpracy z FedEx w ramach tych rozgrywek. Oprócz partnerstw turniejowych, współpraca z Rankingiem ATP tworzy dla FedEx wyjątkową wieź z całym cyklem zawodów. Z entuzjazmem patrzymy na kolejne cztery lata naszej współpracy z FedEx”.

FedEx kontynuuje współpracę z największymi zawodami sportowymi, opierając się na swojej bogatej historii sponsoringu sportowego na całym świecie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›