FedEx Express odnawia umowę sponsorską z ATP
FedEx Express, największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, ogłosił dziś wznowienie umowy sponsoringowej z ATP World Tour.
W ramach umowy logo FedEx będzie towarzyszyć najbardziej prestiżowym rozgrywkom tenisowym obejmującym m.in. wszystkie cztery turnieje wielkoszlemowe.
W ramach współpracy FedEx uzyska prawa do globalnych działań promocyjnych, związanych z rozgrywkami, w tym obecność logotypów spółki na wszystkich obiektach, gdzie rozgrywanych zostanie 13 turniejów w sezonie 2020. Dodatkowo FedEx zostanie również sponsorem tytularnym Rankingu ATP.
– „Turniej ATP World Tour doskonale wpisuje się w wartości bliskie naszej firmie: działania na skalę globalną, wysokie tempo, emocje i precyzja” – powiedział Wouter Roels, SVP Marketing International w FedEx Express. – „Od początku naszej drogi jako oficjalnego sponsora ATP World Tour, która rozpoczęła się w 2010 r., byliśmy świadkami wielu chwil pełnych pasji, wytrwałości na kortach oraz obserwowaliśmy wzajemne inspirowanie się i budowanie więzi między zawodnikami, a fanami. Obecność na największych turniejach w ramach zawodów ATP umożliwi nam dalsze angażowanie milionów fanów na całym świecie poprzez media mainstreamowe i cyfrowe”.
Z kolei Massimo Calvelli, CEO ATP skomentował: – „Przyszłość męskiego tenisa wygląda bardzo obiecująco, z przyjemnością ogłaszamy przedłużenie współpracy z FedEx w ramach tych rozgrywek. Oprócz partnerstw turniejowych, współpraca z Rankingiem ATP tworzy dla FedEx wyjątkową wieź z całym cyklem zawodów. Z entuzjazmem patrzymy na kolejne cztery lata naszej współpracy z FedEx”.
FedEx kontynuuje współpracę z największymi zawodami sportowymi, opierając się na swojej bogatej historii sponsoringu sportowego na całym świecie.