Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Federacji Fight Exclusive Night ma nowego partnera odzieżowego, firmę OCTAGON

Partnerem odzieżowym federacji Fight Exclusive Night została firma OCTAGON. Współpraca pomiędzy podmiotami rozpocznie się już przed najbliższą galą, która 16 marca odbędzie się w hali COS Torwar w Warszawie.

OCTAGON to polska marka odzieżowa przeznaczona dla osób trenujących sporty walki oraz aktywnych fizycznie. Powstała w 2010 roku i charakteryzuje się oryginalnymi wzorami, precyzyjnym wykonaniem oraz bardzo wysoką jakością produktów.

Bardzo usatysfakcjonowany z rozpoczęcia współpracy pomiędzy podmiotami jest właściciel marki OCTAGON, Radosław Szumliński. – „Jesteśmy przekonani, iż nawiązana współpraca realnie przyczyni się do rozwoju obu firm. Wprowadzonych zostanie wiele ciekawych wspólnych projektów, które ugruntują pozycję zarówno marki OCTAGON, jak i organizacji Fight Exclusive Night. Już po pierwszych rozmowach wiadomo było, że nasza współpraca będzie rozwijała się na wielu płaszczyznach. Pracujemy już bardzo intensywnie nad wdrożeniem pierwszych pomysłów.”

Zadowolenia nie kryje również Prezes FEN, Bartosz Szuba. – „To kolejny krok poczyniony w kierunku naszego rozwoju. OCTAGON to uznana marka odzieżowa i z takim partnerem jesteśmy w stanie jeszcze szybciej się rozwijać. Wierzę w to, że wzajemne korzyści będą podstawą naszej biznesowej relacji.”

Wpisanie kodu: „FEN2019” uprawnia do 25% RABATU na wszystkie produkty zakupione ze strony internetowej www.octagonshop.pl.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›