fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Federacja KSW po raz kolejny przeciera szlaki w używaniu nowych technologii

Jako pierwsza organizacja MMA na świecie KSW udostępni możliwość obejrzenia największego wydarzenia sportów walki w tej części świata przy pomocy technologii VR180.

Od dwóch lat Federacja KSW wprowadza na swoje wydarzenia technologię VR, a teraz prezentuje wyjątkową okazję na to, by bez wychodzenia z domu obejrzeć KSW 44 z perspektywy pierwszego rzędu.

VR180 to nowy, filmowy format wirtualnej rzeczywistości opracowany przez Google. To urozmaicenie wachlarza treści VR jakie można oglądać za pomocą gogli. KSW produkuje treści VR180 za pomocą najlepszej kamery dostępnej na rynku, kompatybilnej ze standardem Google VR180. Format ten doskonale sprawdza się w przypadku rejestrowania eventów, wydarzeń sportowych, koncertów i wszędzie tam gdzie akcja dzieje się głównie w jednym punkcie. Organizacja może streamować obraz VR na żywo w technologii VR180 bezpośrednio do gogli wirtualnej rzeczywistości.

Kiedy oglądamy jakiekolwiek wydarzenie na żywo w telewizji widzimy tylko to, co zaproponuje nam realizator. Dzięki technologii VR180 sami możemy zadecydować, który element hali, klatki czy jej otoczenia chcemy oglądać w danym momencie.

Będzie to pierwszy tego typu profesjonalny stream w Polsce i jeden z pierwszych w Europie. Obraz będzie transmitowany w rozdzielczości 4K, w 3D (stereoskopowe 3D, takie gdzie dwie kamery rejestrują obraz lewy i prawy, dla lewego i prawego oka, a nie 3D generowane komputerowo – CGI). Dwa szerokokątne obiektywy, oddalone od siebie o ok. 6.5 cm, imitują rozstaw oczu i pole widzenia człowieka, co przekłada się na bardzo realistyczne i immersyjne odwzorowanie głębi 3D. Wygodny, komfortowy trójwymiar sprawia, że widz, oprócz bodźców wzrokowych, “odczuwa” również przestrzeń w której się znajduje.

 

Najnowsze

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek SA będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP https://t.co/K6a38n7En4