FC Barcelona zadba o siebie z Gillette
FC Barcelona rozszerzyła swoja współpracę z marką Gillette, będzie ona Partnerem Premium klubu.
Do niedawna obydwa podmioty współpracowały wyłącznie ze sobą w Ameryce Łacińskiej, współpraca jednak została rozszerzona. Nowa umowa została podpisana na stadionie Camp Nou, udział w wydarzeniu wziął Manel Arroyo – Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji FC Barcelona oraz Francesco Tortora – globalny dyrektor marki Gillette, a także Neymar Jr , który jest ambasadorem światowym Gillette.
Barça i Gillette współpracować będą na różny sposób. Reklamy wewnętrzne i zewnętrze znajdą się na stadionie Camp Nou, również ściankach sponsorskich. Wspólne działania będą także mocno angażować fanów w mediach społecznościowych i platformach cyfrowych. Komunikacja sponsorska opierać się będzie przede wszystkim na słowie precyzja.
Podczas czwartkowej uroczystości, Neymar zaprezentował nową reklamę Gillette, w którym znajduje się brazylijski napastnik wraz z innymi graczami pierwszego zespołu, m.in. ter Stegen, Luis Suarez, Jordi Alba i Andrés Iniesta .
Źródło: FC Barcelona