Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FC Barcelona zadba o siebie z Gillette

FC Barcelona rozszerzyła swoja współpracę z marką Gillette, będzie ona Partnerem Premium klubu.

Do niedawna obydwa podmioty współpracowały wyłącznie ze sobą w Ameryce Łacińskiej, współpraca jednak została rozszerzona. Nowa umowa została podpisana na stadionie Camp Nou, udział w wydarzeniu wziął Manel Arroyo – Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji FC Barcelona oraz Francesco Tortora – globalny dyrektor marki Gillette, a także Neymar Jr , który jest ambasadorem światowym Gillette.

Barça i Gillette współpracować będą na różny sposób. Reklamy wewnętrzne i zewnętrze znajdą się na stadionie Camp Nou, również ściankach sponsorskich. Wspólne działania będą także mocno angażować fanów w mediach społecznościowych i platformach cyfrowych. Komunikacja sponsorska opierać się będzie przede wszystkim na słowie precyzja.

Podczas czwartkowej uroczystości, Neymar zaprezentował nową reklamę Gillette, w którym znajduje się brazylijski napastnik wraz z innymi graczami pierwszego zespołu, m.in. ter Stegen, Luis Suarez, Jordi Alba i Andrés Iniesta .

Źródło: FC Barcelona

Najnowsze

Industria Kielce wprowadza cyfrowe zmiany

W 2023 roku KS Iskra Kielce dołączyła do Stellis Galaxy, wdrażając system biletowy One Ticketing oraz moduł Marketing Automation na ...

Całość ›

Superauto Partnerem Polskiego Związku Biathlonu

Polski Związek Biathlonu podpisał umowę partnerską z firmą Superautopl, która do 2027 roku będzie pełnić rolę Partnera ...

Całość ›

Szubryt na spodenkach Wisły Kraków

Firma Szubryt, znany polski producent wędlin i dań gotowych, została ogłoszona nowym Oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›