Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FAKRO cztery lata dłużej z PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył o cztery lata umowę z grupą FAKRO, światowym potentatem na rynku okien dachowych, która współpracuje z federacją nieprzerwanie od 18 lat. W ramach nowego, obowiązującego do sierpnia 2026 roku kontraktu, polskie przedsiębiorstwo uzyska tytuł Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski.

– „Długoletnia współpraca przynosi obydwu stronom wiele korzyści. Jestem bardzo zadowolony, że wiodący w swojej branży, sprawdzony partner będzie z nami przez kolejne cztery lata. Łączą nas wspólne wartości i ambicje, sięgające międzynarodowych sukcesów” – mówi prezes PZPN Cezary Kulesza.

Grupa FAKRO wspiera PZPN i kadrę narodową od 2004 roku. Nowa umowa z naszym sprawdzonym, najstarszym partnerem dotyczy Reprezentacji A oraz kadry U-21. – „Dla federacji to powód do dumy, bo FAKRO jest przedsiębiorstwem rodzinnym, prężnie działającym na rynkach globalnych. Mamy za sobą wieloletnią, owocną współpracę, a teraz robimy wspólnie kolejny krok do przodu. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna” – dodaje Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

FAKRO jest firmą globalną. W skład Grupy wchodzi 11 spółek produkcyjnych oraz 17 dystrybucyjnych. Produkty marki FAKRO są sprzedawane w ponad 50-ciu państwach na całym świecie. – „Przedłużenie umowy z FAKRO to umocnienie wypełnionej przez nas niedawno piramidy sponsorskiej. Jestem przekonany, że ta kooperacja będzie niezwykle korzystna dla obydwu stron. Reprezentacja Polski wzbudza zainteresowanie milionów widzów, a produkty FAKRO docierają do milionów zadowolonych klientów. Dostrzegamy wiele synergii pomiędzy obydwoma podmiotami, które zamierzamy wspólnie wykorzystywać” – tłumaczy Grzegorz Stańczuk, dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

– „Połączenie biznesu ze sportem jest ważne dla naszej firmy. FAKRO i polskie firmy, podobnie jak nasza drużyna, rywalizują na globalnym rynku. Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa, to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność” – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.

 „Od 18 lat stawiamy na dumę narodową rangi mistrzowskiej i nieprzerwanie jesteśmy partnerem oraz sponsorem polskiej kadry piłkarskiej. W FAKRO budujemy długofalowe relacje, a przeżywanie piłkarskich emocji razem tworzy więź, tak ważną w biznesie” – pointuje Paweł Dziekoński, wiceprezes FAKRO.

Nowa, odświeżona formuła współpracy z PZPN stworzy Grupie FAKRO dodatkowe możliwości związane z działaniami promocyjnymi, podejmowanymi przez najbliższe lata.

Najnowsze

Ekstraklasa gra z 31 edycją WOŚP

Najwyższa polska liga piłkarska włącza się w zbiórkę 31 edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Na licytacje Ekstraklasa ...

Całość ›

Widzew z samorządowym wsparciem

Dziś zostało zawarte trójstronne porozumienie pomiędzy Widzewem Łódź, Samorządem Województwa Łódzkiego i Łódzką Koleją ...

Całość ›

R-Gol i Adidas ubierze NK Rudeš

NK Rudeš to kolejny zagraniczny klub i jednocześnie pierwsza ekipa z Chorwacji, która dołącza do portfolio klubów ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›