Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

eWinner Gwardia Wrocław rusza do gry

Od startu rozgrywek 2020/21 w TAURON 1. Lidze, wrocławski zespół będzie nosił nazwę eWinner Gwardia Wrocław. Na kolejny sezon przedłużono za to współpracę z partnerem, Militaria.pl.

eWinner jest legalnym bukmacherem na polskim rynku. Grając na stronie ewinner.pl nie łamiesz prawa, a wygrane pochodzą z legalnego źródła. Działania eWinner funkcjonują w oparciu o zezwolenie Ministra Finansów, dzięki czemu idealnie wpisują się w ruch Fair Trade, firma jest zarejestrowana w Polsce i tutaj odprowadza podatki. Dodatkowo realizuje obowiązki formalne nałożone przez Ministerstwo Finansów. Między innymi ostrzegając o ryzyku związanym z hazardem, czy możliwości uzależnienia, dokładnie weryfikując przy tym tożsamość graczy.

Militaria.pl to największy w Polsce sklep ze sprzętem do samoobrony, strzelectwa i wypraw outdoorowych. Jako lider branży oferuje swoim klientom ponad 20 tysięcy produktów w kilkudziesięciu kategoriach. Militaria.pl aktywnie włączają się w różne, społecznie istotne projekty. Sponsoring eWinner Gwardii Wrocław jest jednym z nich.

Grzegorz Nowak, prezes eWinner: – “Siatkówka to dyscyplina, która ma szczególne miejsce w sercach Polaków. To samo można powiedzieć o Gwardii, klubie posiadającym specjalne względy wśród wrocławian. Jako eWinner wierzymy w dynamiczne i rozwijające się projekty, mierzące wysoko. Jesteśmy przekonani, że eWinner Gwardia Wrocław wróci do najwyższej klasy rozgrywkowej, a my jesteśmy dumni mogąc w tym pomóc. Stając się sponsorem tytularnym organizacji przygotujemy dla kibiców szereg promocji i aktywacji, dzięki którym lepiej poznają naszą markę. Markę, która jak Gwardia, mierzy wysoko, rozwija się i dynamicznie wchodzi w polski rynek zakładów bukmacherskich. Uważamy, że ten sponsoring pokaże, jak świetnie dobierać do współpracy marki, które tworzą niejako synergię wizerunkową i marketingową.”

Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl: – “Przed rokiem, gdy Gwardia rozpoczęła nowy rozdział w swojej historii, mówiliśmy że naszą współpracę traktujemy długofalowo. Dlatego, pomimo tego, że świat sportu zmienił się ostatnio ze względu na ogłoszoną pandemię, wciąż chcemy budować siatkówkę we Wrocławiu i dotrzymać raz danego słowa. Nie wiadomo oczywiście jak będą wyglądać rozgrywki za pół roku, ale Gwardia swoim profesjonalizmem udowadnia, że jest partnerem z którym warto współpracować i dostarczać emocje kibicom. Wierzymy, że ten sezon, pomimo zewnętrznych trudności, będzie udany, da nam poczucie powrotu do jako takiej normalności, przysporzy sportowych emocji i przyniesie same sukcesy. Życzę tego kibicom i klubowi.

Łukasz Tobys, prezes eWinner Gwardia Wrocław: – “Bardzo cieszy fakt, że mimo zawieszenia współpracy z firmą KFC, potrafiliśmy znaleźć partnera tytularnego, który zauważył w nas potencjał i wspólnie z nami chce dążyć do awansu do PlusLigi. Firma eWinner zapowiada od początku, że nie ma być to współpraca tylko sezonowa, a mamy się rozwijać wspólnie i konsekwentnie, zdobywać kolejne szczyty. Widać dobrą, wspólną energię do działania i osiągania sukcesów. Na pewno ważne jest, że w dobie COVID-19, potrafiliśmy szybko zadziałać i znaleźć takiego partnera. To też potwierdza, że nasze działania w dwóch ostatnich sezonach we Wrocławiu, są zauważalne i doceniane w całej Polsce. Chcemy się dalej rozwijać i już jako eWinner Gwardia Wrocław, osiągać cele, na jakie wrocławska siatkówka po prostu zasługuje. Tobys dodaje: – “Istotne jest również, że możemy liczyć na zaufanie zarówno z sektora prywatnego, jak i poprzez współpracę z samorządem. Wsparcie ze strony Miasta Wrocław jest nieoceniona, widać, że siatkówka w naszym mieście, jest coraz mocniejsza. Do tego nie sposób nie docenić roli, jaką w rozmowach z eWinner, odegrał wiceprezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Ryszard Czarnecki. Któremu, nie ma co ukrywać, zależy na sporcie, pokazując to w wielu, również siatkarskich przypadkach. Cieszymy się także, że podobnie jak eWinner, reprezentantem sektora prywatnego, kolejny sezon są Militaria.pl. Kontynuacja współpracy w tak trudnych czasach dla sponsoringu sportowego, to dla nas spore wyróżnienie.

Najnowsze

Prezydent odznaczył Igę Świątek oraz Tomasza Świątka

W uroczystości wziął udział Wiceprezes Rady Ministrów Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu Prof Piotr ...

Całość ›

Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią – ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r.

W 2019 r klubom udało się wypracować 572, 3 mln zł przychodów – wynika z 14 raportu firmy doradczej Deloitte „Piłkarska liga ...

Całość ›

ANWIL BASKETBALL CHALLENGE, czyli projekt jakiego jeszcze nie było

Rusza projekt ANWIL BASKETBALL CHALLENGE Mecenasem wydarzenia jest sponsor strategiczny, firma ANWIL SA Anwil Włocławek to nie tylko ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/polska-pilka-w-dobrej-kondycji-przed-pandemia-ponad-572-mln-zl-przychodow-klubow-ekstraklasy-w-2019-r/

ANWIL BASKETBALL CHALLENGE, czyli projekt jakiego jeszcze nie było.

#sponsoringsport #wloclawek https://sponsoringsport.pl/anwil-basketball-challenge-czyli-projekt-jakiego-jeszcze-nie-bylo/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.