Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Igrzysk Olimpijskich w Tokio

Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, zaprezentował inspirowaną mangą specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Igrzyska w Tokio 2020.

– „Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna na Tokio 2020 nawiązując do logo Eurosportu stała się niepowtarzalnym symbolem i ukłonem w stronę japońskiej kultury, który będzie rozpoznawalny dla milionów osób śledzących igrzyska w Europie. W ciągu najbliższych 18 miesięcy fani zobaczą, jak te kreacje ożyją w kampaniach marketingowych na drodze do igrzysk olimpijskich i w ich trakcie. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dynamiczny projekt, który znakomicie oddaje naturę najważniejszej imprezy sportowej na świecie i trafia w gusta młodego pokolenia widzów” – komentuje George Aivazoglou, vice president marketingu w Eurosporcie.

W czerwcu 2015 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024. Ceremonia otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 odbędzie się w piątek 24 lipca 2020 roku, a impreza potrwa do 9 sierpnia.

Najnowsze

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›

Volkswagen Financial Services został sponsorem drużyny Dziki Warszawa

Volkswagen Financial Services został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa W ramach partnerstwa VW FS zapewnił ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›