Eurosport – „Dom Igrzysk Olimpijskich”
Stacja telewizyjna Eurosport w swoich kanałach informacyjnych promuje hasło :Dom Igrzysk Olimpijskich”
W połowie 2015 roku Eurosport wykupił prawa telewizyjne i internetowe do transmisji w 50 krajach Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024. Prawdopodobnie prawa zostały zakupione za kwotę 1,3 mld zł. Od początku roku stacja stara się komunikować swoje przywiązanie do Igrzysk Olimpijskich i fakt wykupu praw. Specjalne hasło „Dom Igrzysk Olimpijskich” oraz logotyp pojawił się w materiałach Eurosport. Logotyp został wzbogacony o koła olimpijskie oraz kreski symbolizujące podium sportowe. Materiały można zobaczyć podczas transmisji telewizyjnych oraz w nośnikach internetowych..
– „Eurosport ma niezwykle bogatą tradycję w transmitowaniu dyscyplin olimpijskich, zarówno tych letnich, jak i zimowych na przestrzeni całego roku. Cieszymy się z kontynuacji tej drogi i zostania platformą, gdzie będzie biło serce przyszłych igrzysk. Dzięki naszym wysiłkom i dołączeniu do zespołu Bernie Rossa, który poprowadzi prace związane z produkcją, robimy ogromne postępy w przygotowaniach do igrzysk w 2018 roku” – podkreśla Peter Hutton, CEO Eurosportu.
Źródło: Wirtualne Media