ETOTO w nowej odsłonie
W ostatnim czasie kolejny bukmacher stara się rozwijać swoje działania marketingowe, ETOTO odświeżył stronę internetową oraz pozyskał ekspertów.
Jak można przeczytać na stronie bukmachera, ETOTO w ostatnim czasie pracowało nad swoim rozwojem i licznymi udoskonaleniami:
„W ostatnich miesiącach nasz zespół ciężko pracował nad stworzeniem dla Ciebie nowej strony ETOTO i wreszcie możemy zaprezentować Ci owoce naszej pracy. Oto co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- całkowicie nową stronę, lepiej dopasowaną do Twoich potrzeb,
- łatwą w obsłudze stronę mobilną,
- ponad 20 000 wydarzeń sportowych na żywo miesięcznie,
- atrakcyjne kursy,
- bezpieczne płatności, szybkie wpłaty i wypłaty,
- więcej promocji i bonusów, które będą się regularnie pojawiać,
- Ligę VIP dla najbardziej aktywnych i lojalnych graczy,
- zespół dzielnych agentów, czekających na czacie od 10:00 do 22:00″
Oprócz opisanych zmian bukmacher nawiązał współpracę ze znanymi dziennikarzami Polsatu – Mateuszem Borkiem i Romanem Kołtoniem a także byłym Reprezentantem Polski Tomaszem Hajto. Współpraca zakłada nie tylko wykorzystanie wizerunku ale wspólne tworzenie licznych materiałów, m.in. artykułów, analiz czy materiałów video.
Źródło: ETOTO