Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa startuje z własną „Drużyną”

Grupa Energa i New Balance uruchomiły program aktywizujący dzieci – „Drużyna Energii”. 

„Drużyna Energii” to ogólnopolski program sportowo-edukacyjny, skierowany do uczniów klas VI i VII szkół podstawowych oraz II i III gimnazjów. Podstawowy cel to zachęcenie młodych ludzi do aktywności fizycznej. Pomóc w tym mają ambasadorzy – Krzysztof Golonka,  Bartosz Ignacik, Marek Citko oraz  Krzysztof Ignaczak.

Pierwsza edycja Drużyny Energii obejmie zmagania piłkarskie oraz siatkarskie. Uczestnicy turnieju przez siedem miesięcy, od grudnia do czerwca, będą zachęcani do podejmowania sportowych wyzwań. W każdym miesiącu jury wybierze najbardziej zaangażowaną szkołę, do której przyjedzie drużyna ambasadorów i przeprowadzi pełen wyzwań sportowy turniej, sprawdzający umiejętności młodych zawodników.

– „Zdecydowaliśmy się wesprzeć ten projekt, bo jak żaden inny zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej, jednocześnie wykorzystując możliwości nowoczesnej technologii” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu Energa SA. – „W dobie rozwoju technologicznego nie możemy obrażać się na to, że nasze dzieci chcą z tych nowinek korzystać. Jednocześnie musimy pamiętać, że aktywność fizyczna jest naturalną potrzebą każdego dziecka od najmłodszych lat, więc my, dorośli, powinniśmy o ten rozwój dbać. Chcemy, aby projekt Drużyna Energii był przede wszystkim wspaniałą zabawą i stał się ulubionym programem polskich dzieci” – dodaje Daniel Obajtek.

Żeby przystąpić do programu po pierwsze należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie DruzynaEnergii.pl. Może to zrobić nauczyciel lub dyrektor szkoły. Aby wejść do programu, uczniowie muszą nagrać liczący nie więcej niż 120 sekund materiał wideo, w którym pokażą sportowy charakter swojej szkoły. Termin zgłoszeń mija 13 listopada. 100 szkół z najciekawszymi zgłoszeniami otrzyma zestawy strojów sportowych New Balance i weźmie udział w projekcie Drużyna Energii.

– „Misją naszej firmy jest edukacja najmłodszych w zakresie aktywności fizycznej, ale też dbanie o prawidłową dietę, właściwe nawadnianie i odżywianie. Dlatego wartością dodaną projektu Drużyna Energii z pewnością będzie możliwość edukacji dzieci również w tym zakresie. A do tego atrakcyjni Ambasadorzy i fajne stroje sportowe jako nagrody z pewnością spodobają się dzieciakom” – dodaje Robert Leszczyński, dyrektor marketingu sportowego New Balance.

Na stronie internetowej www.DruzynaEnergii.pl raz w tygodniu ambasadorzy opublikują film z ćwiczeniami, które uczniowie będą musieli powtórzyć. Za każde wideo z zadaniem „odrobionym” przez młodzież szkoła otrzyma punkty. Do najbardziej aktywnej w każdym miesiącu placówki przyjedzie drużyna ambasadorów i przeprowadzi wyjątkowy konkurs. Punktowana będzie precyzja, powtarzalność i technika. Wśród konkurencji nie zabraknie widowiskowych strzałów w poprzeczkę czy perfekcyjnego podbijania piłki siatkowej. Jest o co walczyć! Dla trzech najlepszych szkół nagrodą jest wyposażenie sali gimnastycznej. Organizatorzy przewidzieli też wyróżnienia indywidualne.

Drużyna Energii została objęta patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Instytutu Matki i Dziecka. Program wystartował 17 października.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Źródło: Energa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›