Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa sponsorem tytularnym gdańskich piłkarzy ręcznych

Sezon 2018/2019 zawodnicy drużyny seniorskiej Wybrzeża Gdańsk rozpoczną z nowym herbem i finansowym wsparciem znaczącego mecenasa – Grupy Energa.

Gdańscy szczypiorniści z Wybrzeża Gdańsk dołączyli pod koniec sierpnia do coraz większego grona zespołów wspieranych przez gdańskiego giganta energetycznego. Pierwszy mecz nowego sezonu rozegrają z Energą w nazwie i klubowym herbie.

– “Nasza firma zaangażowała się we wsparcie klubu z tradycjami, klubu odbudowującego pozycję trójmiejskiej piłki ręcznej na arenie ogólnopolskiej. Pasja, jaką zawodnicy Wybrzeża wykazali choćby w dwóch ostatnich sezonach Superligi, może być przykładem i źródłem inspiracji dla aspirujących sportowców z całego Pomorza” – mówi Alicja Barbara Klimiuk, p.o. prezesa zarządu Energi SA.

Umowa sponsorska Energi i seniorów Wybrzeża zawarta została do końca zbliżającego się wielkimi krokami sezonu.

“Cieszymy się, że udało nam się sfinalizować rozmowy z tak potężnym sponsorem, jakim jest Energa. Dla nas to kluczowy krok do przodu, ponieważ taki sponsor pozwoli nam pójść jeszcze dalej w naszym rozwoju i zagwarantuje nam stabilną sytuację finansową na kolejne lata” – podkreśla Serge Bosca, prezes Energi Wybrzeża Gdańsk.

Wybrzeże Gdańsk nie pierwszy raz otrzymuje wsparcie od Energi. Gdańska spółka, zgodnie ze swoją polityką inwestowania w rozwój sportu dziecięcego i młodzieżowego, już w lipcu zaangażowała się w finansowanie drużyn juniorskich klubu, działających w ramach Stowarzyszenia Piłki Ręcznej Wybrzeże Gdańsk. Daje to wielką szansę na dalszy rozwój sportowych pasji 120 młodym wychowankom Wybrzeża ćwiczącym w trzech grupach wiekowych. Klub podkreśla, że inwestując czas i pracę w treningi juniorów, nie tylko utrwala w młodzieży pasję do piłki ręcznej, ale też dba o budowę przyszłego zaplecza dla kadry seniorów.

– “Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać wsparcie zarówno dla seniorskiej drużyny, jak i dla grup młodzieżowych. Jest to początek naszej współpracy. To dla nas duże wyróżnienie, a jednocześnie też mobilizacja do tego, żeby udowodnić i pokazać naszemu partnerowi, że jesteśmy wartościowym zespołem i klubem. Chcemy potwierdzić, że warto inwestować w młodzież i nasz pierwszy zespół, bo dajemy młodym zawodnikom szansę na rozwój” – podsumowuje Damian Wleklak, menedżer klubu.

Wybrzeże Gdańsk obecne jest na trójmiejskiej scenie sportowej od 2010 roku. Grupa byłych zawodników kilku lokalnych zespołów piłki ręcznej postanowiła wówczas odbudować pozycję tego sportu w Trójmieście. Swój cel osiągnęli – dziś seniorzy Wybrzeża regularnie powoływani są do kadry A i B reprezentacji Polski.

– “Liczymy, że dzięki naszemu wsparciu Wybrzeże sięgnie po najwyższy laur Superligi. To drużyna złożona z zawodników obdarzonych prawdziwym hartem ducha i miłością do sportu, który uprawiają. Móc wesprzeć tak wielkich pasjonatów to prawdziwy powód do dumy” – mówi Grzegorz Bałkowiec, zastępca dyrektora marketingu i komunikacji w Enerdze SA.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt