Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa Sponsorem Strategicznym polskiej koszykówki

Prezes Energa S.A., Grzegorz Ksepko na konferencji prasowej w Centrum Olimpijskim poinformował o przedłużeniu współpracy. Umowa zawarta w styczniu 2018 roku zostanie podpisana na kolejne dwa lata.

– „Grupa Energa jest z polską koszykówką i wspiera naszą dyscyplinę na wielu płaszczyznach, a współpraca z takim partnerem jest dla nas zaszczytem. Wsparcie Sponsora Strategicznego daje nam możliwość realizacji celów, którymi są promocja koszykówki w Polsce, podnoszenie poziomu marketingowego lig, czy szkolenie młodzieży. Energa była z nami podczas kwalifikacji do mistrzostw świata i mogę powiedzieć, że było to kluczowe wsparcie dla kadry Polski, która zakończyła je pięcioma zwycięstwami z rzędu” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki oraz Energa Basket Ligi.

O szczegółach współpracy opowiedział Prezes Energa S.A. Grzegorz Ksepko. – „Przekazujemy dobrą energię polskiej koszykówce. Dzięki rocznej współpracy Grupy Energa z Polskim Związkiem Koszykówki męska kadra narodowa odniosła olbrzymi sukces. Polscy koszykarze wracają na światowe salony. Wielka w tym zasługa zawodników i sztabu trenerskiego. Dlatego też gdańska spółka zdecydowała się na przedłużenie współpracy o kolejne dwa lata. Dzięki wsparciu Grupy Energa, Polska Liga Koszykówki zyskała wizerunkowo i jest coraz częściej obecna w telewizji. Chcemy, aby sukcesy reprezentacji przyciągnęły do trenowania koszykówki dzieci i młodzież oraz żeby coraz więcej młodych Polaków grało w lidze. Bliskie są nam wartości jakie niesie za sobą sport: praca zespołowa, wzajemny szacunek, dyscyplina oraz pracowitość. Niedawno Warszawę odwiedził puchar dla koszykarskiego mistrza świata. To zapowiedź, że koszykarskie święto jest już za chwilę. Mocno kibicujemy naszym koszykarzom w starciu najlepszymi zespołami na świecie oraz wierzymy w ich dalszy rozwój. Reprezentowanie swojego kraju na różnego rodzaju mistrzostwach to marzenie każdego sportowca. Wierzymy, że nasi reprezentanci zagrają na japońskich Igrzyskach Olimpijskich w 2020 roku, kibicujemy kwalifikacjom do Mistrzostw Europy w 2021 roku” – mówił Prezes Energa S.A.

Z kolei Jan Widera, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki mówił o tym, że sport i sponsorzy wzajemnie się przenikają. – „Dopóki sport jest czysty, sponsor zawsze będzie czerpał z tego korzyści. PZKosz w ostatnich 2 latach pokazał, jak osiągać sukcesy. Grupie Energa chciałem pogratulować dobrej inwestycji. Wierzę, że współpraca obu podmiotom przyniesie wiele radości i korzyści.”

Na konferencji obecni byli także Angelika Stankiewicz oraz Michał Sokołowski, którzy zaznaczali jak ważne jest posiadanie sponsora strategicznego dla wykonywania ich pracy. Na koniec konferencji Prezes Piesiewicz przekazał symboliczne koszulki reprezentacji Polski z nazwiskami gości oraz okolicznościowe koszulki z limitowanej edycji, przygotowane z okazji awansu Polaków do Mistrzostw Świata.

Umowa zostanie podpisana na dwa lata i będzie obejmować kadry seniorek i seniorów, w tym kadrę 3×3 i koszykówkę na wózkach oraz Energa Basket Ligę Kobiet i Mężczyzn. Dodatkowo umowa obejmuje Galę zakończenia sezonu oraz turnieje finałowe Pucharu Polski kobiet i mężczyzn oraz mecz o Superpuchar Polski mężczyzn.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›