Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa sponsorem oficjalnym 78. Tour de Pologne

Tour de Pologne największa cykliczna impreza sportowa w Polsce, a zarazem najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej już raz drugi będzie sponsorowany przez Energę z Grupy ORLEN.

– „Kolejny raz z dumą mogę ogłosić, że w gronie naszych partnerów znalazła się Energa z Grupy ORLEN” – mówi Czesław Lang, dyrektor generalny 78. Tour de Pologne UCI World Tour.

Na starcie wyścigu pojawią się najlepsze grupy świata, które są stałymi uczestnikami imprez rangi World Tour. Zaproszenia od organizatora otrzymało też kilka innych drużyn, m.in. reprezentacja Polski. Wszystkie stają na starcie z chęcią zwycięstwa w jednej z klasyfikacji. Jedną z nich jest drużynowa, a jej partnerem będzie właśnie Energa z Grupy ORLEN, która już przed rokiem pojawiła się w rodzinie Tour de Pologne.

„Energa z Grupy Orlen dołącza do Tour de Pologne już po raz drugi. Jesteśmy dumni, że znowu mamy możliwość wsparcia naszych zawodników jako sponsor oficjalny wyścigu oraz klasyfikacji drużynowej. Umiejętności i determinacja, a także wytrzymałość kolarzy robią wrażenie. Chcemy dołożyć wszelkich starań w promowaniu ich talentów” – mówi Adrianna Sikorska, wiceprezes Energi SA ds. komunikacji.

„Kolarstwo to sport wyjątkowo silnie drużynowy i warto o tym mówić, bo nie wszyscy sobie zdają z tego sprawę. Na mecie widać zwycięzcę, ale nigdy nie jest tak, że triumfator dałby radę pokonać cały wyścig, czy choćby etap, samotnie. Role w każdej ekipie są podzielone, a duch drużyny jest bardzo ważny. Klasyfikacja drużynowa jest niezmiernie istotna. Sam pamiętam z czasów, gdy się ścigałem, że zawsze uważnie ją śledziliśmy i chcieliśmy być jak najwyżej, bo to świadczy o sile zespołu” – mówi Czesław Lang.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›