Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa ma dwie nowe ambasadorki sportu

Do grupy sportowców marki Energa dołączają dwie nowe ambasadorki. To wielokrotne reprezentantki Polski – kajakarki Marta Walczykiewicz i Beata Rosolska. Obie uczestniczyły w Igrzyskach Olimpijskich, Mistrzostwach Świata i Europy na dystansach od 200 do 4 500 metrów.

Umowa pomiędzy Grupa Energa a sportsmenkami została podpisana na najbliższy rok. W tym czasie obie panie będą przygotowywać się do rywalizacji o medale na przyszłorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Tokio.

Marta Walczykiewicz w sierpniu br., podczas mistrzostw rozgrywanych w Szegedzie została kajakarską wicemistrzynią świata w konkurencji K1 na dystansie 200 metrów. Był to jej szóste złoto na mistrzostwach świata. Wcześniej, w latach 2009, 2011, 2013 – 2015, stawała już na drugim stopniu podium.

Druga ambasadorka Energii to Beata Rosolska – medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, Londynie i Rio. Rosolska, po krótkiej przerwie spowodowanej urlopem macierzyńskim, wraca obecnie do sportowych zmagań.

– „Pełen rozwój potencjału polskich sportowców jest możliwy dzięki wsparciu dużych, stabilnych sponsorów, a takim właśnie jest nasza spółka” – podkreśla kierujący Grupą Energa, Grzegorz Ksepko. – „Energa od wielu lat jest ambasadorem polskiego sportu. W ramach naszych działań wspieramy m.in. koszykówkę, piłkę nożną i lekkoatletykę. Ostatnie sukcesy Biało-Czerwonych na Mistrzostwach Świata w Koszykówce dowiodły, że wspieranie sportu, to znakomita inwestycja. Że w tej współpracy drzemie olbrzymi potencjał, również promujący nasz kraj zagranicą. Zwycięstwa polskich koszykarzy w Pekinie potwierdziły, że po polskich sportowcach można spodziewać osiągnięć na najwyższym, światowym poziomie. Potrzebne jest jednak instytucjonalne wsparcie. I temu ma właśnie służyć podpisana dziś przez Energę umowa z naszymi znakomitymi kajakarkami.”

Do współpracy pomiędzy Energą a nowymi ambasadorkami doszło przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystyki. #EnergaSA #MSiT

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.

Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 188 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›