Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Energa Basket Liga Kobiet w Sportklubie

Spotkania Energa Basket Ligi Kobiet od najbliższego sezonu będzie można oglądać w Sportklubie.

W ramach umowy w każdym tygodniu Energa Basket Ligi Kobiet w Sportklubie zostanie pokazany jeden mecz – w całym sezonie 2018/2019 kibice zobaczą co najmniej 30 emocjonujących spotkań.

Oprócz samych meczów, Sportklub przygotuje również materiały dodatkowe. Fani Energa Basket Ligi Kobiet będą mogli jeszcze lepiej poznać swoje ulubione drużyny.

– “Współpraca Energa Basket Ligi Kobiet z telewizją Sportklub ma obowiązywać przez najbliższe dwa sezony. Chcemy dodatkowo w ramach tej współpracy pokazywać kulisy zespołów oraz przybliżać miasta, w których na co dzień rozgrywane są spotkania” – mówi Olga Kijewska-Ratajczak, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki.

– “Cieszymy się, że Energa Basket Liga Kobiet zagości na antenie Sportklubu. Widzowie, którzy przegapią dane spotkanie, będą mogli obejrzeć jego skrót w mediach społecznościowych, jak i na stronie internetowej Sportklubu w godzinę po zakończeniu wydarzenia” – podkreśla Władysław Prażmowski, Operations Manager Sportklubu na Polskę.

Sportklub jest dostępny drogą satelitarną i światłowodową u blisko 120 operatorów w całym kraju. Dzięki ekskluzywnej obecności na platformie nc+ dociera do około 3 milionów gospodarstw domowych.

 

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›